Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Turkkilaista jugurttia en oo leivän päälle vielä keksinyt laittaa, mutta itse tehty saaristolaisleipä, smetanaa, graavilohta ja vähän punasipulia <3
Tein ~vuosi takaperin itse graavilohta, mutta korvasin puoli desiä suolaa MSG:llä. Pelkkä ajatus saa vieläkin kuolan erittymään holtittomalla tavalla.

Mulla olis kyllä ehdottomasti televisioon sopiva luonne. Jokainen backstagen meikkitaiteilija olis äitiyslomalla tuossa tuokiossa.
Mä olin viime vuonna telkassa, uusintojen kautta montakin kertaa.
Kaikki seksuaaliset teot jäi kyllä välistä.
Olisin tänäkin vuonna ollut mutta kun en kerennyt, eikä huvittanut. Ensi vuodelle voisi ehkä taas ellei ole tolkuton kiire taas ja sopiva sauma.
E: Ehkä kai uusinnoissa tänäkin vuonna, ihan sama.

Pimppa laukka <3

Onko suomessa muita 50+ joille sykki? Onhan noita pantavia hollywood starboja toki, mutta ei lasketa.

Pippa sais tulla laittaan mun safkat kondikseen.
Piti oikein googlesta katsoa miltä Pippa näyttää.

On tervetullut minun keittiöön koska tahansa.

E: Hollywoodin starboista Gillian Anderson sykähdyttää perinpohjaisella tavalla.

Viimeksi muokattu:
pippa ei ole aiheuttanut kyllä ikinä minkäänlaisia positiivisia tunteita, ehkä jopa päinvastoin
häntä on ajoittain erittäin raskas kuunnella

voi tietysti vaikuttaa, että en ole ikinä ollut mitenkään raakasti vaaleidenblondien berään, tummatveriköt ollet aina enemmän mieleeni

Katos hänkin jo 50+ 👍🏻
tumblr_ldvxob0roO1qd33kzo1_500.jpg

Kaikki käy, saa olla vaikka nainen tuumasi kaveri baaritiskillä.

Ite en oo koskaan tehnyt suurta eroa hiusten / ihon / jne. värillä. Hemmetin hyvän näköisiä naisia on ihan jokaisella värityksellä.

Ite en oo koskaan tehnyt suurta eroa hiusten / ihon / jne. värillä. Hemmetin hyvän näköisiä naisia on ihan jokaisella värityksellä.
Tämä on tosi. Mulla on ollut tummia ja vaaleita, niin hiuksiltaan kuin ihonväriltään. Kaikki naiset on kauniita.

Kuin myös. Kunhan on terveen näköinen (hoikka+urheilullinen), hymyilee, positiivinen. (Ja antaa perspillua.)

Ihan sama minkä näköinen, jos on naama norsunvitulla ja negatiivinen asiasta kuin asiasta on automaattisesti ruma ja hylkyyn. Henk koht en pidä läskeistäkään. Jotkut tykkää, menköön läskit heille.

@TJJ sähän oot lääkäri. Sulaako vaiko eikö sula?
Taitaa lääkärit loukkaantua tuosta, mutta jos karkin laittaa lämpimään ja kosteeseen niin eikö useiNmat karkit siellä aikanaan sula?

Back
Ylös Bottom