Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yks puhelu Kelan kans ja tekis mieli haistattaa taas vitut koko yhteiskunnalle ja muuttaa koiran kans johonki erämaahan. Mielummin otan mahdollisuuteni siellä kuin taistelen jotain munattomia kynänpyörittäjiä vastaan täällä.
En etes muista koska olen aiemmin kelan kanssa asioinut mutta kesällä asioin ja yllätyin positiivisesti, vastaus tuli todella nopeasti ja minun kohdalla ei ollut minkäänlaista byrokratiaa. En tiedä mistä voisi johtua mutta kaikesta voisin antaa 5/5 arvosanaksi, tosin ei paljoa tartte että tästä romahtaisi 1/5 kun noi on vähän sellaisia tunteita aiheuttavia asioita.

En etes muista koska olen aiemmin kelan kanssa asioinut mutta kesällä asioin ja yllätyin positiivisesti, vastaus tuli todella nopeasti ja minun kohdalla ei ollut minkäänlaista byrokratiaa. En tiedä mistä voisi johtua mutta kaikesta voisin antaa 5/5 arvosanaksi, tosin ei paljoa tartte että tästä romahtaisi 1/5 kun noi on vähän sellaisia tunteita aiheuttavia asioita.
Siis. Mä oon lokakuusta asti yrittänyt saada mulle kuuluvat 89e, ja aina kun sinne soittaa ne tarvii vielä yhden paperin tai vielä yhden todistuksen lisää. Sama toistunut lähes viikottain lokakuusta asti. Ihan periaatteesta siis vänkään, vitun kelmit yrittää kaikkensa ettei tarvis maksaa.

Kiivaampi mies saattais suuttua jo.

Kelan kanssa ei oo juuri ollut ongelmia, mitä nyt aikanaan saanu maksaa opintotukia takas pääasiassa omien tyhmäilyjen takia, mutta kun 2015 tienoilla tein alanvaihtoa ja työllistyin ensialkuun erään rekrytoivan koulutuksen kautta, niin siinä piti samassa irtisanoutua vanhoista hommista ja asioida sit työkkärinkin kanssa, niin se kyllä tuntui jonkin asteiselta vittuilulta het alusta saakka.

Kelakin vois kyllä sähköistää loputkin palvelunsa, ettei tarvis mitään paperilomakkeita enää täytellä herran vuonna 2022.

FB 4v sitten.

0B6D6084-C006-4BCF-AF93-C6990396F68A.webp

Noh, mikä minä olen tuomitsemaan.

Siis. Mä oon lokakuusta asti yrittänyt saada mulle kuuluvat 89e, ja aina kun sinne soittaa ne tarvii vielä yhden paperin tai vielä yhden todistuksen lisää. Sama toistunut lähes viikottain lokakuusta asti. Ihan periaatteesta siis vänkään, vitun kelmit yrittää kaikkensa ettei tarvis maksaa.

Kiivaampi mies saattais suuttua jo.
On mullakin ollut joskus niitä aikoja että tehnyt mieli käydä siellä ampumassa kaikki, yrittäjänä kun toiminut niin saanut kyllä tapella ihan huolella kaikesta mahdollisesti ja se paperimäärä aina ihan helvetinmoinen.
Kerran meinasin suuttua kun kysyttiin seuraavan vuoden tulot, kirjoitin siihen että mulla ei ole kristallipalloa. ihme kyllä se meni läpi.

Motivaatio töy-hommiin 0.
Poikkeuksellinen tilanne siinä mielessä että töitä ns. vitusti, joutuu väliaikaisesti tuurailemaan muita eikä vielä tiedossa koska helpottaa.

Olen saanut tänään jo niin paljon aikaiseksi. Arkistoinut monta sataa teams-kanavaa.

Minä olen putsannut sähköpostia jossa saapuneissa 5000 meiliä ja 80 lukematonta, lähetetyissä kanssa 5000 viestiä.
On niin neegermallinen säpö ettei pysty poistamaan vaikka vuodelta 2021 viestejä vaan pitää rämpätä siniseksi tai sitten ihan kaikki.

E: ja pakko säästellä noita kun asiakas saattaa palata johonkin vuoden takaiseen asiaan.

Motivaatio töy-hommiin 0.
Poikkeuksellinen tilanne siinä mielessä että töitä ns. vitusti, joutuu väliaikaisesti tuurailemaan muita eikä vielä tiedossa koska helpottaa.

Vähän samanlaista motivaatio-ongelmaa tässä havaittavissa. Ei ole kylläkään edes tuurauksia tässä, mutta ärsyttäviä "puskista" päälle kaatuneita hommia kyllä sotkemassa muutenkin kiireistä tammikuuta.

Rekryjä tähän on kyllä lupailtu, mutta mutta. Pitäisi useammastakin syystä alkaa kysellä, että milloin.

Back
Ylös Bottom