Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Hei, mikä meininki? Tuutko syömään, aattelin burgereita, kassler muhii just uunissa että saahaan nyhtöpossua täytteeksi. 😊"

🤣
On siitä hyvä ötökkä että ei kiinnosta muiden syömiset ja hoitaa itse omansa.
Varmaan ihan ekoja kertoja kun olin sen kanssa jutuissa niin sanoi että mäkkärissä on oikeasti vegehampurilainen niin tuumasin että onhan se kätsä ettei tatte sinua jättää siksi aikaa pihalle järsimään ruohoa kun menen syömään, ei ees lyönyt niin ihan ok. idealogian kannattaja.

Huomenta. Pikkasen turhan aikaisin tuli herättyä, mutta tarkoittanee vain ekstrasumppia. Sitten taas kustannuspaikalle.
Mä sain taas kellon oikeaan aikaan, pitää muutenkin alkaa heräämään ennen kuutta niin onhan se kiva kun herää itekseen eikä väkisin kelloon.

Mä sain taas kellon oikeaan aikaan, pitää muutenkin alkaa heräämään ennen kuutta niin onhan se kiva kun herää itekseen eikä väkisin kelloon.
Nyt tuli herättyä ihan klassiseen kusihätään, eipä onneksi tullut kuin puolisen tuntia herätyskelloa ennen noustua. Yllättävän hyvin sitä tuli nukahdettua kuitenkin, mietin että jännittääkö sitä alitajuisesti eikä sitten uni tule. Isoin muutos oli se että joutuu eväät taas tekemään ketodieetillä tuonne mukaan.

FB 4v sitten.

FB_IMG_1643006442396.webp

eilen, muuten, nukkumaanmennessä hoksanin yhten asian ensimmäistä kertaa "elmäni" aikana

Matti Näsän veli on Teppo, sehän tiedätte?

He Hän ovat Matti Ja Teppo, on ole ikinä ennen hoksannu!!!11!!1111!!!1

Yks puhelu Kelan kans ja tekis mieli haistattaa taas vitut koko yhteiskunnalle ja muuttaa koiran kans johonki erämaahan. Mielummin otan mahdollisuuteni siellä kuin taistelen jotain munattomia kynänpyörittäjiä vastaan täällä.

Back
Ylös Bottom