Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

View: https://www.youtube.com/watch?v=7lxoayzeETU

tumblr_pk3pxeFnke1qh676ro1_400.gifv

d4rEOfu.gif

2IZY.gif

Joululomalla pääsi lähikontaktiin pöllöjen kanssa. Komeita otuksia ja jämäkkä ote noissa varpaissa.

Olis voinut taas nukkua pidempäänkin kuin 0600, toisaalta rytmi kohdallaan kun ensi viikon jälkeen kello taas soimassa 5.45.
Oluella olisi saanut tietysti pidemmät kemialliset unet mutta ei se pieni pöhnä olo aamulla ole kiva, vaikka ei sen kummempaa rapulaa olisi.

Toisaalta en kyllä valita heräämistä tähän aikaan, vuodenvaihteessa oli unirytmi ihan vituillaan ja valvomiset meni myöhälle ja heräämiset alkoi olemaan 11 aikaan. Se olisi aika ikävää jos kello soisi ennen kuutta.

Mulla ollut jo ainakin tän viikon ellei pidempään sellainen olo että olisi vähän kuumetta, pitäs varmaan ostaa se mittari.

Hakisitteko tätä paikkaa?
Villi arvaus paljonko mahtaisi olla palkkaus, ei ole siis mitään hajua mikä firma tai kysynyt mitään mutta kiinnitin vain huomiota.
1642830074729.webp

^ No siis en vitussa hakis, mutta ei ole yhtään minun alani, eikä ole tuosta ilmoituksesta kiinni. Aika perus henkilöstövuokrausmeiningiltä näyttää ja myyntipäällikön titteli voi kuulostaa hienommalta, mitä toimenkuva lopulta on.

Ekana pitäs varmaan kysyä, mille toimialoille toimittavat porukkaa. Rafloihin saa tällä hetkellä melko heikosti kauppaa :D

^ No siis en vitussa hakis, mutta ei ole yhtään minun alani, eikä ole tuosta ilmoituksesta kiinni. Aika perus henkilöstövuokrausmeiningiltä näyttää ja myyntipäällikön titteli voi kuulostaa hienommalta, mitä toimenkuva lopulta on.

Ekana pitäs varmaan kysyä, mille toimialoille toimittavat porukkaa. Rafloihin saa tällä hetkellä melko heikosti kauppaa :D
Tuossa haetaan jotain perseestä perämoottoriin yleismiestä.
Pitää olla puhelinmyyjä sekä palkanlaskija yhtäaikaa, veikkaan että yli 3ke palkkatoiveet laitetaan roskiin.

Tuossa haetaan jotain perseestä perämoottoriin yleismiestä.
Pitää olla puhelinmyyjä sekä palkanlaskija yhtäaikaa, veikkaan että yli 3ke palkkatoiveet laitetaan roskiin.
Niin, noissa henkilöstövuokrausfirmoissa joutuu monesti hoitaan vuokratyöläisten soppari- ja palkka-asioita ja kontaktoimaan asiakkaiden lisäksi hakijoita / tekijöitä. Lisäksi noissa saattaa joutua meneen tekeen ite vuoroja, jos jotain tilausta ei saa muuten täytettyä. Ihan normaalilta henkilöstövuokrausmeiningiltä tuo kuulostaa, mitä sen kanssa on rafla-alalla joutunut oleen tekemisissä.

Ja onhan nuo hommat lähtökohtaisesti jo aika monipuolisia, kun pitäs hoitaa myyntiä, asiakassuhteiden ylläpitoa, sekä asiakkaiden että tekijöiden kontaktoimista, soppareita firmoille ja tekijöille, tekijöiden palkka-asioita jne., mutta eiköhän tuollaisten hommien hakijat sen tiedäkin.

ei ole modernan tuote Minun ruumiille yhteensopiva

on kauhia olo, viluttaa, pää on kipiä, käsi on kipiä & vähä jokapaikasta kolottaa

31596942-FCD6-4F49-89A4-B3CC4ED2231E.webp

täytyy vissiin hakea kaupasta jotain herkkuja, jos se helpottaisi

AstraZenecasta nousi pieni kuume joka laski aamuun mennessä, pfizerista pientä lihaskipua toisesta pfizerista ei sitten yhtään mitään.

Olen tässä vähän odotellut koska itse korona tavoittaa minut, ei ole vielä tavoittanut.

Parina päivänä taas tehnyt ihan kevyttä kotijumppaa niin onkohan se muka kerännyt jo nesteen lihaksiin kun paino noussut kahdessa päivässä 3kg?
Ei siis mikään ihme minulla tuollainen heittely mutta ihmettelen, tänään ajattelin jos huuhtelisi vedellä vähän elimistöä ja sitten illalla kalijalla. Sitä tosin aattelin käydä ostamassa kävellen kaupasta ja samalla runebergin torttuja, eihän niitä ole mennyt kuin 6kpl vasta tällä viikolla.
Niin ja koko viikko mennyt vielä 6/18 pätkäpaastolla eikä edes mitään ahmimista iltaisin.

E: Asiasta kökköseen.
Alkanut taas näkymään siellä täällä keskusteluita asuntolainojen korkokatosta, mikä raadin mielipide niihin?
Itsellä ei ole moista.

Back
Ylös Bottom