Joululomalla pääsi lähikontaktiin pöllöjen kanssa. Komeita otuksia ja jämäkkä ote noissa varpaissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa haetaan jotain perseestä perämoottoriin yleismiestä.^ No siis en vitussa hakis, mutta ei ole yhtään minun alani, eikä ole tuosta ilmoituksesta kiinni. Aika perus henkilöstövuokrausmeiningiltä näyttää ja myyntipäällikön titteli voi kuulostaa hienommalta, mitä toimenkuva lopulta on.
Ekana pitäs varmaan kysyä, mille toimialoille toimittavat porukkaa. Rafloihin saa tällä hetkellä melko heikosti kauppaa :D
Niin, noissa henkilöstövuokrausfirmoissa joutuu monesti hoitaan vuokratyöläisten soppari- ja palkka-asioita ja kontaktoimaan asiakkaiden lisäksi hakijoita / tekijöitä. Lisäksi noissa saattaa joutua meneen tekeen ite vuoroja, jos jotain tilausta ei saa muuten täytettyä. Ihan normaalilta henkilöstövuokrausmeiningiltä tuo kuulostaa, mitä sen kanssa on rafla-alalla joutunut oleen tekemisissä.Tuossa haetaan jotain perseestä perämoottoriin yleismiestä.
Pitää olla puhelinmyyjä sekä palkanlaskija yhtäaikaa, veikkaan että yli 3ke palkkatoiveet laitetaan roskiin.

Muistaakseni sanoit toisen piikin jälkeen, että enempää et ota.ei ole modernan tuote Minun ruumiille yhteensopiva
on kauhia olo, viluttaa, pää on kipiä, käsi on kipiä & vähä jokapaikasta kolottaa
katso liitettä 238496
Varmasti nyt laittoivat sen seurantasirun.Mulla ei Moderna tehnyt yhtään mitään, kuten ei edeltävätkään. Liekkö laittoivat vaan suolavettä ja 6G sirun.