Tai ajaton klassikko "Käynksmä usein täällä??"Kysy piikittäjältä että "käyksä usein täällä?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai ajaton klassikko "Käynksmä usein täällä??"Kysy piikittäjältä että "käyksä usein täällä?"
Ehdottomasti. Ei voi liiaksi panostaa.Kundit on huutanu etätyöhön panostusta. Eritoten jäsen @Joxuz . Prosessoin tätä toistavuotta ja eilen kävin kyttää itelleni sähköpöydän. Pieni ja witun halpa. 120x60. Moinen tila ollut käytössä nytkin. Riittää hyvin. 2 näyttöä, näppis hiiri ja A4 vihko. Ja sopii täydellisesti autotallikonttoriin. Ällistyttävän jämäkkä pöytä siihen hintaan. Istuin päälle ja moottori nosti vaivatta :D Tosin oli loppu, tulee ens tiistaina. Sillon tarvii hakee.
Heti kasvaa nälkä. Paikallisessa kitymarketissa oli Karhu walkk tarjouksessa jotain 200-250e. Wittu haen jostain tollasen pöydän alle. Kävelen työpäivät. Alkaisko olee setit kunnossa sitte?

Mulla vaan palais käpy jos joku puhisis ja ähkyis kun pitää puhua.Tollanen karhu walk varmaan aika toimiva systeemi vetää paltsut. Keho tykkää.
Kaveri vetää pyörätreinerillä välillä palaverit. Sano, että hieno vetää treenit jo päivällä ja siitä maksetaankin vielä. On ihan sama röhnöttääkö tuolilla ja oottelee omaa puheenvuoroa vai polkeeko pyörää työhuoneessa ja odottaa omaa vuoroa.
Siikramin ehdotuksesta hommasin aikoinaan Benchmaden flipperin. Ei oo jousella aukeeva, vaan heilauttamalla.Veitsissä on kyllä jotain kiehtovaa. Enemmän on jostain syystä kiehtonu taskuveitset, vaikka niille ei ois sitäkään vähää käyttöä, mitä hyvälle kokkausveitselle.
Kohtuullinen metsäpuukko sentään löytyy. Muuten oon saanu pidättäydyttyä ostelusta.
Noo sykkeet toki alas, ei mitään maksimisykevetoja varmaan kehtaa.Mulla vaan palais käpy jos joku puhisis ja ähkyis kun pitää puhua.
Jooh, mulla on tosiaan laavureissuille tommonen vähän jykevämpi puukko.Siikramin ehdotuksesta hommasin aikoinaan Benchmaden flipperin. Ei oo jousella aukeeva, vaan heilauttamalla.
Sen verran hieno laitos, että en kehtaa käyttää sitä kun makkarapussin avaamiseen ja satunnaisen makkaratikun veistoon. Mettästyshommiin sen alun alkaen ostin, mutta kun ei raaski.
hommasin isänmaamme lempäälästä suoraan tehtaalta tilattuna puiset voimailurenkaat ja ne pultattuna kattoon. Vetelen niissä jokusen kymmentä leukaa päivän mittaan ja keho nauttii. Ei kipuja missään yläruumiissani.
Tuo yhdenkäden ristiriipunta on hyvin lähellä itsellä. Enää kun saa jalat irti maasta niin menee.Juu mullon voimistelutuotteen koukut katossa, joista roikkuu voimistelurenkaat. Skidit roikkuu niissä pää alaspäin jokusen tunnin päivässä. Saavat hyvää liikuntaa. Itte olen vetäny 3krt vko rengasjumpan. Hyvän reenin saa niillä. Ei oo ainakaan liian kevyttä kun vartalolla voi säädellä vastuksen. Kovat kundit vetää yhden käden risiriipunnan.
Ei oo kyllä tullut pidettyä sitä mukana pihalla liikuskellessa, ellei oo eräilyt mielessä.Jooh, mulla on tosiaan laavureissuille tommonen vähän jykevämpi puukko.
Fiksulle taskuveitselle ois ihan käyttöäkin, jos tekis edelleen festari- yms. tapahtumakeikkaa, mutta ei täällä kämpillä oo hirveästi tarvetta taskuveitsi taskussa käppäillä :D
Koska politiikka. Eihän tässä ole ollut aikoihin mitään tolkkua tutkimusnäyttöön nojaten.Koronan testejä vähennetään, jäljitys ja karanteenit lopetataan jne yms… minkä vitun takia täällä on edelleen rajoitukset voimassa![]()
Vielä kun kerrot miksi elinkeinoelämän keskusliitto vaatii koronapassin laajempaa käyttöä niin oot kova.Koronan testejä vähennetään, jäljitys ja karanteenit lopetataan jne yms… minkä vitun takia täällä on edelleen rajoitukset voimassa![]()
Ajatella vielä jos piikittäjä olisi NAISoletettu, niin voisi olla repliikki vielä parempi. Pirkko lähtisi oitis jäsen V:n matkaan.Kysy piikittäjältä että "käyksä usein täällä?"
Lokan reunalla maastokuorma-autoillessa oli tolkun hommaa. Rauhallista ja leppoisaa. Ei kiirettä, eikä turhaa ajoneuvoliikennettä.Milloin viimeksi on asioissa ollut jotain tolkkua. Muistaako kukaan.