Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä luulen että neiti A olisi sellainen ajoittain pahennusta herättävä yksilö, ainakin postipaketit tulisi nopeasti jos kotitoimituksena kun pienessä kylässä opitaan nopeasti mitä missäkin osoitteessa on.

Olen joskus miettinyt millainen huulihölkän antaja Li olisi.

Se tylsymisnopeus on ihan uskomaton. Tänään pistin, pistoveittellä, kolme reikää lajitoverin nahkaan, kaksi neulaa suuntatikkuna käyttäen, eli terä meni neulaa myötäillen. Neljättä haavaa ei enää saanu hinkkaamallakaan, piti ottaa uus veitti.
Ottiko veitsi luuhun tai neuloihin pistoissa vai ihanko ihmisnahka söi terän?

D3C98FBE-0069-4950-A3FC-17DE2D0880FD.gif

Tällä päivällä 5 vuotta sitten oltu Mikkelin klubilla kuuntelemassa tarinaa Mannerheimistä ja ottamassa vähän snapsia.

Tällä kellon lyömällä kyllä vielä hotlalla, mutta tokko oli aamiainen puhtaalla kahvilinjalla.

muoks. 5 vuotta sitten 21.1 ollu ilmeisesti lauantai..

Meneekö tylsät terät heti roskiin vai lähteekö ne vielä jonnekin teroitukseen?
Kertakäyttöteriä. Ainoastaan isommat sahat jotka soveltuvat desifiointiin siellä käytetään, kirurgien puukot on aina tehtaalla laserteroitettuja perhosveitsiä joita saa steriileistä pakkauksista.

Ai sattana, Lappeenrantalainen laulava trukkikuski haastellussa telkassa, ei oo aika ihan lempeästi häntäkään kohdellut.

Veitsissä on kyllä jotain kiehtovaa. Enemmän on jostain syystä kiehtonu taskuveitset, vaikka niille ei ois sitäkään vähää käyttöä, mitä hyvälle kokkausveitselle.

Kohtuullinen metsäpuukko sentään löytyy. Muuten oon saanu pidättäydyttyä ostelusta.

Veitsissä on kyllä jotain kiehtovaa. Enemmän on jostain syystä kiehtonu taskuveitset, vaikka niille ei ois sitäkään vähää käyttöä, mitä hyvälle kokkausveitselle.

Kohtuullinen metsäpuukko sentään löytyy. Muuten oon saanu pidättäydyttyä ostelusta.
Mä oon pärjänny kurssipuukolla aina keittiöstä nakkikiskajonoon. RUK 222!

Kundit on huutanu etätyöhön panostusta. Eritoten jäsen @Joxuz . Prosessoin tätä toistavuotta ja eilen kävin kyttää itelleni sähköpöydän. Pieni ja witun halpa. 120x60. Moinen tila ollut käytössä nytkin. Riittää hyvin. 2 näyttöä, näppis hiiri ja A4 vihko. Ja sopii täydellisesti autotallikonttoriin. Ällistyttävän jämäkkä pöytä siihen hintaan. Istuin päälle ja moottori nosti vaivatta :D Tosin oli loppu, tulee ens tiistaina. Sillon tarvii hakee.

Heti kasvaa nälkä. Paikallisessa kitymarketissa oli Karhu walkk tarjouksessa jotain 200-250e. Wittu haen jostain tollasen pöydän alle. Kävelen työpäivät. Alkaisko olee setit kunnossa sitte?

Back
Ylös Bottom