Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sähköinen työpöytä best. Tämä nykyinen on ollut käytössä kohta puolitoista vuotta, ja aij että on hyvä. En minä kyllä jaksa seisoskella edes joka päivä, mutta mahdollisuus on mainio. Lisäksi veivailen tätä korkeutta kyllä istuessakin välillä parilla sentillä sinne tänne asennosta riippuen.

Taitaa olla juuri tota kokoluokkaa mun pöytälevykin. Kaikki olennainen mahtuu, mutta ei kerry romua sen enempää.

vaikea valinta

menisikö joukkoteurastuspaikalle henkilöautolla vai julkisella liikenteellä?

hekilöauton hyvät puolet, pääsisi parempaan paikkaan syömään altistumisen jälkeen
juokkoliikenteen hyvät puolet, päsisi keski-nelos oluelle altistumisen jälkn

BF225394-024B-4D5C-9FA7-B1914691E42B.webp

140x80 oma sähköpöytä ja tila tästäkin loppuu kesken, kun on nykyään monitoria ja soittorompettakin samalla pöydällä.

Pitäs olla joku jumalaton kulmapöytä. Sais nimittäin olla duuneihin vähän isompaa ruutuakin.

tähän ongelmaani, kun aaiantuntemusta ketjusta ei löytynyt niin pitää opetella ihan itte!

kuullostaa myyntipuheelta!

Anna siis hiustesi kuivua kunnolla, niin saat muotoiltua ne niin tyylikkäiksi ja komeiksi, että ne olivatkin sitten päivän viimeinen kuiva asia.

Heti kasvaa nälkä. Paikallisessa kitymarketissa oli Karhu walkk tarjouksessa jotain 200-250e. Wittu haen jostain tollasen pöydän alle. Kävelen työpäivät. Alkaisko olee setit kunnossa sitte?

Onkohan tuosta aikuisten versiota?

• Käyttäjän maksimipaino: 90 kg

Heti kasvaa nälkä. Paikallisessa kitymarketissa oli Karhu walkk tarjouksessa jotain 200-250e.
Oo, tuollaisenhan minä saatan vielä tarvita, muutenkin tulee käveltyä ympäri huonetta jos pitkä puhelu tai teams. Mutta riittäisiköhän se paikallaan talsiminen sitten kaivatuksi liikkeeksi...
Pistetään korvantaakse.

On jo sähköpöytä, iso näyttö, rollermouse Pro3, riittävät valaistusvaihtoehdot.
Parempi ergonomia kuin toimistolla.
+ mahdollisuus vetää jumpat tylsän palaverin aikana tai kesken työpäivän muuten vaan.

Toimistolla käyn vain siksi, että tulee lähdettyä välillä poiskin ja mies saa nukkua rauhassa jos ollaan eri rytmissä.

on tullut tämävuosi kuunneltua niin raakasti ja voimaperäisesti katatoniaa, että olen vaihtanut tyylillisen suunnananäyttäjäni Åkerfeldistä kautatounian basistiin

mielestäni hyvin tyylikäs HerrasMies Hänkin

Katatonia-EsterSegarra-3674-scaled-e1580559110773.jpg

Hyvä käydä suihkussa, että olisi raikas olo ja samantien suihkun jälkeen puskee hikeä vesiputouksen lailla.

Univaje tekee myös tehtävänsä, unirytmi aivan sekaisin ja puolet asioista unohtuu tyystin. Muistin vasta tänään, että menneenä tiistaina piti osallistua yhteen etä seminaariin toki osallistuminen oli vapaaehtoista, mutta aiheen kiinnostavuuden takia siihen alunperin halusin siihen osallistua. Oli vielä kalenterissakin merkintä, silti se meni kokonaan ohi. 🙄

Perhana, ei ollut enää tälle iltaa hieronta-aikoja tarjolla kun olin vähän mattimyöhäisenä liikenteessä. Tarkoittanee sitä, että ehtoosta mennään gymille pistämään selkäfileet kuntoon ja sit jos millään jaksaa niin pitäisi naisen tykö rullata.

Back
Ylös Bottom