Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nainen oli hankkinut minulle pienen lahjan.

IMG-20220117-WA0002 (2).webp

Pakko myöntää, että vaikka on melko röyhkeä niin ei se väärässä ole.

Eikös jokunen aluevaaliehdokas luvannu laskea bensan hintaa.

Lupasi. Sitä en tiedä, että miten se tapahtuu näiden vaalien tuloksesta riippumatta, mutta olen valmis ottamaan meidän vaalipiirille vähän edullisempaa menovettä kuin naapureille!

...tai se mainos taisi olla persujen, eli nevermind.

No voi herranduudelis sentään, vessapaperi ja maskit loppuneet!
Jotenkin sellainen tunne että jos tulisi tositilanne niin kannattasko sitä ite ees sohvalta nousta...
1642425733628.webp

Jossain jenkkifoorumilla just päivittelivät kun onnettomuudesta tullut yli 10 000 taalan ambulanssilaskut. Missä asumalla menis vähemmän ja mitä vakuutuksia pitäs ottaa. Vastasin että terveisiä Pohjois-Euroopasta, lanssit ilmaset, ei tartte vakuutuksia ja muukin terveydenhuolto melko lailla ilmaista. Loppuun lisäsin vielä että just kävin tankilla bentsiini 1,99 eur/litra. Hetken ameriikkalaiset räknäsivät ja sitten kauhistuivat ja tulivat siihen lopputulokseen, että se maksaa joka käyttää ja elän kommunismissa.
Kyllä ne lanssista laittaa laskun perään

Nainen oli hankkinut minulle pienen lahjan.
Minuakin muistettiin! Tosin jo eilen ja sen jälkeen, kun olin kysynyt että mistäköhän saisin tällaisen;
dayA69O.png

Siis siltä varalta, että ei tule lunta mitä kolata ja kesällä on aiempaa vähemmän multahommia.

4x20 kääntöä, tauoilla koiran kanssa leikkimistä ja totesin, että välineeseen tutustuminen: suoritettu.

Karvakorvaterveiset @Sylverö lle, toivottavasti voit paremmin.
Ja jos et, niin haluan kertoa että olet ollut mielessä.
Nyqsjyi.png

Olen ollut aistivinani jäsen @vokot poikenneen asiallisesta herrasmies-linjastaan hieman ja ihan päivittäin on karskeja, lähes merimiesmäisiä sukuelimenkaipuu-haikuja (tai ainakin lähes runoja) ketjussa.

Tilanteen ollessa näin vakava ehdotankin nyt, että otat parin tunnin ajan paikalliselle ammattilaiselle ja purat paineet muutamaan kertaan. Minä maksan.

Luulen, että jos otat 10-kortin, löytyy 9 seuraavallekin kierrokselle sponsori täältä näin solidaarisuuden nimissä.

Paljonko tulee laskua? Arvauksella menen, mutta veikkaan että alle 10% toiminnan kuluista katetaan noilla laskuilla.
Aloin huvikseen laskemaan mitä voisi olla ja ensin mietin että eihän se voi olla kuin pari satkua tunti.
Sitten kun alkaa miettimään niin pelkät palkkakulut on äkkiä lähemmäs 2000e/vrk/lanssi ajoi tai ei, päälle vielä auton ja tilojen kulut. Siinä jos on tehollista käyttöä 15h/vrk niin tuntiveloitus pitäisi olla reilusti yli 200e, silti kyllä kuulostaa kymppitonnien lanssikyydit kovalta.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom