Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20220115_135247__01.webp

Schaisse! Kipsiä ne siihen laittoi, viikon päästä kirurgin arvio tilanteesta. Epäili että joku jänne ehkä revennyt, murtumaa ei ollut.

Itse kun tykkään tökkiä ihmisiä, yritän lapsikeskusteluissa aina muistaa mainita lasten teon olevan ylivoimaisesti itsekkäin teko planeettamme tuhoamiseksi ja elinympäristön kuormittamiseksi. 🍿
Onhan se näinkin, toki ihminen on eläin siinä missä muutkin jolla on tarve pitää laji elinvoimaisena ja lisääntyä.

Olen pohtinut toisinaan näitä ilmasto asioita jo tuumaillut, että kärsiikö paljon puhutusta ilmastonmuutoksista planeetta vai eläimet enemmän? Voisin ehkä väittää, että suurempi uhka ihmisillä on kuin maapallolla itsessään. Onko tarve suojella ennemmin kuitenkin maapallolla eläviä lajeja kuin itse maapalloa. Luonto pitää huolen itsestään ja kykenee uusiutumaan vaikka ihminen niin sanotusti "tuhoaisi" maapallon.

Viimeksi muokattu:
Olen pohtinut toisinaan näitä ilmasto asioita jo tuumaillut, että kärsiikö paljon puhutusta ilmastonmuutoksista planeetta vai eläimet enemmän? Voisin ehkä väittää, että suurempi uhka ihmisillä on kuin maapallolla itsessään. Onko tarve suojella ennemmin kuitenkin maapallolla eläviä lajeja kuin itse maapalloa. Luonto pitää huolen itsestään ja kykenee uusiutumaan vaikka ihminen niin sanotusti "tuhoaisi" maapallon.

Aattelin näin sunnuntaiaamuna tehdä 0730 työhommeleita, elämä on ihmeellistä.
Muutenkin tällä viikolla hoitanut noi kaikki ikävät paperi ja aateekoo jutut kuntoon, ei ole mitään rästissä. Kertoiskohan tää siitä että alan olemaan taas henkisesti palautunut työmoodiin?

Tokotreeni.
Jumppa.
Myöhemmin sauvakävely.

Tänään oli taas suttupäivä. Aivan sama vaikkei olis nukkunu ollenkaan, voi taas päivän juosta hulkkina seinien läpi muna pystyssä.
Mikä kohta kehosta ottaa ensin seinään?

Tässä voisi muuten valittaa samalla sanan ruumis käytöstä, mun mielestä on brutaalia käyttää sanaa ruumis elävästä ja edellisestä moni olisi kirjoittanut: Mikä kohta ruumiista ottaa ensin seinään.

Back
Ylös Bottom