Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika monta yksittäistä tapahtumaa ruåttissa. Jos ne meinas että suomi on niin kova ja valtaavat ruåttin.Voi olla että Gotlannissa paukkuu muukin kuin hernerokka suolistossa.
Onhan se näinkin, toki ihminen on eläin siinä missä muutkin jolla on tarve pitää laji elinvoimaisena ja lisääntyä.Itse kun tykkään tökkiä ihmisiä, yritän lapsikeskusteluissa aina muistaa mainita lasten teon olevan ylivoimaisesti itsekkäin teko planeettamme tuhoamiseksi ja elinympäristön kuormittamiseksi.![]()
Rumassa naamassani ei ole liiemmin nähtävää.oli muuten naamarinkäyttö riistäytynyt taas pahasti hallinnassa, ei montaa kaltaistani ollut joka ei ujostele kulkea paljaana
Olen pohtinut toisinaan näitä ilmasto asioita jo tuumaillut, että kärsiikö paljon puhutusta ilmastonmuutoksista planeetta vai eläimet enemmän? Voisin ehkä väittää, että suurempi uhka ihmisillä on kuin maapallolla itsessään. Onko tarve suojella ennemmin kuitenkin maapallolla eläviä lajeja kuin itse maapalloa. Luonto pitää huolen itsestään ja kykenee uusiutumaan vaikka ihminen niin sanotusti "tuhoaisi" maapallon.
Se on ryhdyttävä aseksuaaliksi ja kokeiltava.se mieliteko ei piipahtamalla poistu, valitettavasti!
oletteko ikinä miettinyt miten hellppoa poikaMiehen "elämä" olisi jos ei tekisi mieli
oletteko ikinä miettinyt miten hellppoa poikaMiehen "elämä" olisi jos ei tekisi mieli
Mikä kohta kehosta ottaa ensin seinään?Tänään oli taas suttupäivä. Aivan sama vaikkei olis nukkunu ollenkaan, voi taas päivän juosta hulkkina seinien läpi muna pystyssä.