Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mjoo, totta kyllä sekin. Täytyy kysyä mikä siellä virmassa on näkemys, on varmaan ennenkin runkoja sinkinneet.
Kunhan tsekkaat että kaikkiin umpinaisiin kohtiin on porattu pari reikää.
Olen joskus vienyt sinkittämöön tavaraa ja siinä vaiheessa tuli jostain syystä puheeksi reikien tarkistus, kysyin että miksi niin sanoi että saattaa räjähtää jos on umpinaisia kohtia.
Onhan siinä toki sekin että tulee ne myös sisältä sinkittyä.

Kunhan tsekkaat että kaikkiin umpinaisiin kohtiin on porattu pari reikää.
Olen joskus vienyt sinkittämöön tavaraa ja siinä vaiheessa tuli jostain syystä puheeksi reikien tarkistus, kysyin että miksi niin sanoi että saattaa räjähtää jos on umpinaisia kohtia.
Onhan siinä toki sekin että tulee ne myös sisältä sinkittyä.
Avasit jo vyötä samalla?

Jaa, tämmösestä murrevisastako mää sit saan 12/12. Olin kyllä useampaan otteeseen mielestäni aivan kuutamolla, mutta ehkä sitten sen verran kielikorvaa.

11/12, koskahan kävisi oikeassa lottoarvonnassakin yhtä hyvä tuuri?
Nythän on taas pari päivää aikaa sijoittaa pari hupieuroa siihen, että voi haaveilla, mitä tekis, jos osuis.

Itselläni esim.:

Ja tietty semmonen kämppä, minne voi tehdä tilat harrastukset huomioiden jne jne.

Screenshot_20220114_104044.webp

Vähän raakaa ollut painonpudotus, toki kun glykogeenit on poltettu pois niin se varastomassa katoaa nopeasti.

Huoh, kaipaan jo nyt niitä yli 90kg massoja ☹️

Tyyppi on kohta mua kevyempi.
Entisen elämän traumojen vuoksi tämä käy kyllä hetkellisesti kotelolle aika pahasti, mutta olen onnistunut kaivelemaan jonkinlaisen zen-fiiliksen kun alkaa nestepöhön jälkeen taas kylkilihakset ja palikat vähän pilkottamaan. Naisella on kyllä ehkä vielä selkeämpi muutos tullut kun ketoillut mun matkassa ja tukena, jos ei ollut jo aiemmin todella näyttävä niin nyt vain refinoituu paketti.

Back
Ylös Bottom