Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko pienokaiselle jo nimi valittuna ja tapahtuuko seremonia kristillisin, saatanallisin vai kansallismytologisin menoin?
Hyviä nimiehdotuksia otetaan vastaan.

Ja pastori voi itse päättää minkä tyyppiset bakkanaalit on luvassa.

perinteinen jämäkkä

9C3CDC81-51A8-4512-B062-F304E08C8AAE.gif

Jaa-a, mitähän tuohon sanois. Oisko sata kiloa maks... Ei oo tullu koskaan niin aateltua, eikä kyllä yksin kokonaan nosteltuakaan, ku mittojen takia vähä hankala. Mutta kahteen mieheen taas semmosta kanniskelee "huomaamatta".
Onko se niin kevyt... Tuskin Runnerin runko ainakaan enempää painaa.

Kuinkahan suuri se vääntymisriski on sinkissä? Altaan lämpötila on +400 astetta.

Ja vielä, ku ne kuitenki vain sekoittuu siihen omaan ominaistuoksuun, niin sama tuote tuoksuu eri tyypillä eriltä...

no Minä en ole osannnut valita yhtäkään hajua (joita nainen, useampi, on kehunut hyväksi) ilman NAISen hajutuomarointia ja nyt kun ei tuomaria mistään saa niin mettään voi mennä ostaa sitten sokkona tai itse haistettuna

eli en koe menettäväni mitään muuta kun käteistä ostellessani kokeeksi noita

Viimeksi muokattu:
Onko se niin kevyt... Tuskin Runnerin runko ainakaan enempää painaa.

Kuinkahan suuri se vääntymisriski on sinkissä? Altaan lämpötila on +400 astetta.
Ei ne paljoa paina, tyhjää täynnä enimmäkseen. 120*60*5 C-profiilia jos aattelis, että kaks viiden metrin runkoaisaa, vähä lyhyemmät pätkät hieman pienempää sisäpuolella, muutama poikkiputki/profiili, pari latanpätkää korikorvakoissa ja putkenpätkää jousenkorvakoissa.

Vasta purettuna painoi toki paljo enemmän, ku palkit puolillaan märkää hiekkaa. 😄

Back
Ylös Bottom