Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei oo kummoinen, oliko toi kuinka vanha?
Viikkoja muistaakseni.No ei oo kummoinen, oliko toi kuinka vanha?
Hukkaan heitettyä rahaa.Viikkoja muistaakseni.
Kirjaimellisesti roskiin.Hukkaan heitettyä rahaa.
Puhelimia? UuÄä pesurissa?Yhteen väliin porukka putsaili puhelimia moisessa, en tiedä mitä hyötyä siitä on mutta voithan sä korona varjolla vaikka sellaista markkinoida, lisäksi kertoa että tehot kasvaa valtavasti.
joo-o.Puhelimia? UuÄä pesurissa?
Jaa.joo-o.
Jaa.
Äkkiseltään luulis että luuri voi ottaa damagea nesteeseen upottamisesta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=jXf0Dzuh6Y4
Kympin pala ja kympin postit.
Pistä meiliä: kakkapylly@gmx.ru
Jaa.
Äkkiseltään luulis että luuri voi ottaa damagea nesteeseen upottamisesta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=jXf0Dzuh6Y4
Vieläkö auto mahtuu sinne talliin? Vai onko se jo täyttynyt kaikella muulla TarpeellisellaOlin jo pitkään luullut itseäni likimain immuuniksi kulutushysterialle ja heräteostoksille, mutta kyllä tuo autotallin saaminen on ollut sellaisen loputtoman suon alku, että koko ajan pää keksii kaikkea paskaa, mikä on vain pakko saada koska sitä varmasti tarvitsee joskus niin että parempi ennakoida. Mutta eiköhän ultraäänipesurillekin ajan myötä käyttöä keksi kun sellainenkin nyt on
.
Jassåå.Siis se oli ihan kuiva pesuri, nimenomaan elektroniikalle tarkoitettu.
Vieläkö auto mahtuu sinne talliin? Vai onko se jo täyttynyt kaikella muulla Tarpeellisella![]()
.Mulla on tämä projektina jo nyt. Gran Torino on ollut mulle todella merkittävä elokuva, koska se sattui juuri herkkään hetkeen, kun pohdiskelin mitä sitä elämällään tekisi. Rinnalla oli American Beauty. Molemmat leffat alkaa samanlaisesta asetelmasta ja loppuu samalla tavalla, mutta Waltin meininki siinä välissä oli juuri sitä mitä itse haluan tässä välissä. American Beautyssa Lester taas näyttää miten tulee käymään jos en tietoisesti tee mitään, että kasvaisin Waltiksi.Jos elän niin vanhaksi että näen eläkeiän, ryhdyn heti Waltiksi.