Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonyt kuulostaa hyvältä, voisimmeko nähdä?
Ei se ole kovin kummoisen näköinen.

Screenshot_20220112-201236_QuickPic.webp

Olin jo pitkään luullut itseäni likimain immuuniksi kulutushysterialle ja heräteostoksille, mutta kyllä tuo autotallin saaminen on ollut sellaisen loputtoman suon alku, että koko ajan pää keksii kaikkea paskaa, mikä on vain pakko saada koska sitä varmasti tarvitsee joskus niin että parempi ennakoida :confused::david:. Mutta eiköhän ultraäänipesurillekin ajan myötä käyttöä keksi kun sellainenkin nyt on:rolleyes:.
Vieläkö auto mahtuu sinne talliin? Vai onko se jo täyttynyt kaikella muulla Tarpeellisella :LOL:

Ei ole haluja mennä kapakkaan, mutta kiinnihän ne ovatkin.
Mun oma doktor kertoi sen olevan suositeltavaa, mutta kallista jos tulee virus josta hän käytti jotain nimitystä; Hini11 ja laittoi perään vielä jotain numeroita.
Sanoin että H1ni kuulostaa ihan hinttXXrilta. Hän nauroi päälle.

Jos elän niin vanhaksi että näen eläkeiän, ryhdyn heti Waltiksi.
Mulla on tämä projektina jo nyt. Gran Torino on ollut mulle todella merkittävä elokuva, koska se sattui juuri herkkään hetkeen, kun pohdiskelin mitä sitä elämällään tekisi. Rinnalla oli American Beauty. Molemmat leffat alkaa samanlaisesta asetelmasta ja loppuu samalla tavalla, mutta Waltin meininki siinä välissä oli juuri sitä mitä itse haluan tässä välissä. American Beautyssa Lester taas näyttää miten tulee käymään jos en tietoisesti tee mitään, että kasvaisin Waltiksi.

Back
Ylös Bottom