Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öööäärgh. Gymit: done, pari päivää melko tehokasta rytyytystä. Jos vielä perjantaina ehtisi ennen muksujen noutoa vetäisemään niin hyvä olis, mutta katsellaan.

Sähköpostissa odotti myös työtarjous, jota pohdiskelin tovin. Kaipa sitä vois nyt sitten mennä ja käydä vähän tuota sote-puolta jeesimässä ja pitää yritys sivutoimisena.

Puuseppäfirma ei ghostannut...(y)
...mutta sain hylyn. "Valitettavasti tuotantomme on ruuhkautunut ja lisäksi tämä on hieman liian pieni työ meille".

Pitänee alkaa seuraavaksi kerjäämään, että josko se saksalainen Etsy-puuseppä tekisi poikkeuksen ja toimittaisi sittenkin Suomeen.

Paitsi jos @Laardi :lla iskee ihan älytön tekemisen puute, niin... ilmoita paljonko perit postareineen 💸

please-take-my-money-347134.jpg

Tämähän on paikallinen klassikko jo vuosien takaa. Sanamuoto vaan jotain tyyliin "minä juoksen kiimassa nopeammin kuin sinä peloissasi" :D

Ei kyllä pidä ainakaan omalla kohdalla enää paikkaansa kovinkaan monen naisen kanssa, jos lähtis tuota baarin edessä tarjoamaan. Ja varmaan raastuvassakin tänä päivänä tuollaisilla vitseillä.
Ennen sitä sai kertoa kunnon vitsejäkin. Niinkuin Walt tässä kohdassa 0:30.

View: https://www.youtube.com/watch?v=dsXHVC8wM1M

Hieno mies kyllä muutenkin kaikin puolin.

Tämähän on paikallinen klassikko jo vuosien takaa. Sanamuoto vaan jotain tyyliin "minä juoksen kiimassa nopeammin kuin sinä peloissasi" :D

Ei kyllä pidä ainakaan omalla kohdalla enää paikkaansa kovinkaan monen naisen kanssa, jos lähtis tuota baarin edessä tarjoamaan. Ja varmaan raastuvassakin tänä päivänä tuollaisilla vitseillä.
"Juoksen kiimassa lujempaa kuin sinä paniikissa karkuun." Ei kyllä tosiaan juu enää omalla kohdalla pitäisi kutiansa, koska tällä massalla ja kiihtyvyydellä hengästyn jo ajatuksesta.

Tosin eipä sitä tarvitse juosta laisinkaan. Gymillä sattui hieman hupsu välikohtaus kun olin vaihtamassa musa-appia ja hetken oli musiikit poissa napeista, ja kuulin kuinka kaksikko naisia jotain höpöttelivät. En saanut selvää tarkalleen, mutta kauhean kannustavaa keskustelua käytiin. Asiasta sen enempää välittämättä revittelin selkäpihvejä tyypillisellä resting angry facella, kun huomasin silmäkulmassa jonkun heiluttelemassa kättä sarjatauolla muristessa. Nykäisin napit korvilta ja taisin todeta turhankin tiuskaisevasti "niin?", käännyin kohti ja huomasin toisen kaksikosta melkein rintakehässä kiinni kun niin nopeasti käännyin. Jos voi nainen olla kirkkaanpunainen kasvoistaan niin sitä oli, vaikkakin kamalan kaunis, ja siinä kun olin ihan viimesen päälle fileet pumpissa niin taisin olla suhteessa aika järkälemäinen. Kävi melkein sääliksi kun hän alkoi änkyttää kamalan ujosti jotain josko voitais mennä yhteistreenille joku kerta, jos se vaan sopis, ja ei olis haitaksi. Kun tajusin mistä oli kyse, repesin nauramaan ja totesin että harmillisesti olen tilanteessa jossa parempi treenailla omassa rauhassa. Sen verran herrasmies tajusin olla että kiitin häntä kuitenkin rohkeudesta ja hymyilin päälle.

Salaa kyllä vilkaisin myöhemmin salipeilien kautta ja jestas, olipahan muuten tolkuttoman nätti paketti.

Tosin eipä sitä tarvitse juosta laisinkaan. Gymillä sattui hieman hupsu välikohtaus kun olin vaihtamassa musa-appia ja hetken oli musiikit poissa napeista, ja kuulin kuinka kaksikko naisia jotain höpöttelivät. En saanut selvää tarkalleen, mutta kauhean kannustavaa keskustelua käytiin. Asiasta sen enempää välittämättä revittelin selkäpihvejä tyypillisellä resting angry facella, kun huomasin silmäkulmassa jonkun heiluttelemassa kättä sarjatauolla muristessa. Nykäisin napit korvilta ja taisin todeta turhankin tiuskaisevasti "niin?", käännyin kohti ja huomasin toisen kaksikosta melkein rintakehässä kiinni kun niin nopeasti käännyin. Jos voi nainen olla kirkkaanpunainen kasvoistaan niin sitä oli, vaikkakin kamalan kaunis, ja siinä kun olin ihan viimesen päälle fileet pumpissa niin taisin olla suhteessa aika järkälemäinen. Kävi melkein sääliksi kun hän alkoi änkyttää kamalan ujosti jotain josko voitais mennä yhteistreenille joku kerta, jos se vaan sopis, ja ei olis haitaksi. Kun tajusin mistä oli kyse, repesin nauramaan ja totesin että harmillisesti olen tilanteessa jossa parempi treenailla omassa rauhassa. Sen verran herrasmies tajusin olla että kiitin häntä kuitenkin rohkeudesta ja hymyilin päälle.
Nämä on taas näitä juttuja jotka osoittaa kuinka eri sarjassa on TosiMiehet™ ja me kaulattomat taikinapäät. Tommosta edes kuule koskaan tapahtuvan, paitti täällä TosiMiehille™.

Aamulla lääkäri totesi testejä tehdessään; "olet tainnut harrastaa liikuntaa" -Korjasin heti että enpä juuri vähään aikaan (viime vuonna lähes koko loppupuolisko lähinnä sauvakävelyä ja nyt myös joogaa). Ja joulukin vasta oli.. köh.
(Jälkeenpäin mietin, että olisi pitänyt kysyä syytä tähän päätelmään - johonkin fyysiseen se liittyi kun toteamus tuli siinä puolipukeissa tasapainoillessa. Naislääkäri, huom.)
Lisäksi, huomasin yhden työterveydessä asioinnin tietoja tarkistaessani, että käyntikertomus alkoi "hyväkuntoinen 38-vuotias nainen."
-Vääristyykö täällä pakkiskuplassa oma kehonkuva vai onko ikätovereillani järjestään leveyttä melkein yhtä paljon kuin pituutta? :unsure: Kovin vieraalta nimittäin kuulostaa hyväkuntoiseksi kuvaaminen, kun itse lähinnä harmittelee omaa vetelyyttä.
Toki posin kautta; näyttää olevan varaa esim. perjantaipizzaan tai jälkkärisuklaalevyyn tai molempiin siis tietenkin. 🙃

Nämä on taas näitä juttuja jotka osoittaa kuinka eri sarjassa on TosiMiehet™ ja me kaulattomat taikinapäät. Tommosta edes kuule koskaan tapahtuvan, paitti täällä TosiMiehille™.
Aika erikoista sinänsä, kun tunnen useamman parin jotka ovat tutustuneet harrastuksen kautta ja juurikin kuntosalilla kun on uskaltautunut jutteleen. Aina välillä täällä pakkiksellakin saa lukea SPD osiolta kun joku kyselee vinkkiä miten lähestyä salilla ihmisiä 😅

Tällä voorumilla tuntuu joillekin henkilöille tapahtuvan paljonkin sellaista mitä ei tosielmässä tapahdu nevö.

Back
Ylös Bottom