Tosin eipä sitä tarvitse juosta laisinkaan. Gymillä sattui hieman hupsu välikohtaus kun olin vaihtamassa musa-appia ja hetken oli musiikit poissa napeista, ja kuulin kuinka kaksikko naisia jotain höpöttelivät. En saanut selvää tarkalleen, mutta kauhean kannustavaa keskustelua käytiin. Asiasta sen enempää välittämättä revittelin selkäpihvejä tyypillisellä resting angry facella, kun huomasin silmäkulmassa jonkun heiluttelemassa kättä sarjatauolla muristessa. Nykäisin napit korvilta ja taisin todeta turhankin tiuskaisevasti "niin?", käännyin kohti ja huomasin toisen kaksikosta melkein rintakehässä kiinni kun niin nopeasti käännyin. Jos voi nainen olla kirkkaanpunainen kasvoistaan niin sitä oli, vaikkakin kamalan kaunis, ja siinä kun olin ihan viimesen päälle fileet pumpissa niin taisin olla suhteessa aika järkälemäinen. Kävi melkein sääliksi kun hän alkoi änkyttää kamalan ujosti jotain josko voitais mennä yhteistreenille joku kerta, jos se vaan sopis, ja ei olis haitaksi. Kun tajusin mistä oli kyse, repesin nauramaan ja totesin että harmillisesti olen tilanteessa jossa parempi treenailla omassa rauhassa. Sen verran herrasmies tajusin olla että kiitin häntä kuitenkin rohkeudesta ja hymyilin päälle.