Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitenhän tuo vokootin ja aliisan musamaku.. toinen kuuntelee pelkkää pilleriteknoa ja toinen kuoleman metallia.

Kuuntelen välillä muutakin, mutta kyllä se enimmäkseen elektronisen puolella on... Jonkin verran kestän metallia, jos ei kovin rähinäistä ole.

Luultavasti kumpikin herkkis romantisoisi jopa platonisen tapahtuman oman päänsä sisällä, mutta mitä enemmän oltaisiin tekemisissä,
niin sitä enemmän alkaisi haasteita ilmetä, sillä muutamista yhtäläisyyksistä huolimatta, me olemme vokotin kanssa kovin erilaisia.

Pari pientä esimerkkiä:
- Vokot on selkeästi aamuihmisiä, minä elän yöllä. Nukkumaan meno on hankalaa ja herääminen aamulla vielä hankalampaa.
- Vokot haluaa, että joku tulee ja tekee hänet onnelliseksi. Minä haluan olla onnellinen itsekseni ja nauttia muista ikään kuin extrana.
- Vokot tykkää olla aina menossa ja tylsistyy helposti. Minä tykkään tehdä "ei mitään", eikä minulla ole juuri koskaan tylsää.
Listaa voisi jatkaa loputtomasti.

Sehän on mahtavaa ja kiinnostavaa, kun toinen ihminen on erilainen kuin mitä itse on, tulee uusia asioita ja kokemuksia jne.,
mutta pidemmän päälle kovin suuri erilaisuus elämän rytmityksissä ym. haittaisi. Ja enkä nyt sano, että vokot olisi sellainen ihminen, joka ei antaisi minun olla minä,
mutta yleisesti ottaen se menee niin, että mitä enemmän joku yrittää taivuttaa minua johonkin kuvitteelliseen muottiin missä minun "kuuluisi olla",
niin sitä enemmän minä sitä vastustan. En jaksa kovin paljoa olla mitään muuta, kuin sitä mitä olen. Siinä on jo ihan riittävästi, että yrittää sopeutua tähän ihmiskuntaan,
jonka edustajia en yleisesti ottaen ymmärrä kovinkaan hyvin. Kummallisia ja järjettömiä olentoja täynnä koko planeetta.

Yhteenvetona summaisin, että seurustelevaa pariskuntaa meistä ei kannata havitella.
Keikalla ja teellä ym. voitaisiin kuitenkin pärjätä ihan mukavasti. 😇

Itse epäilen että joidenkin naisellisilta kuulostavien nimimerkkien takana on feikkinaisia.

Voitaisiin sinun kanssasi vaihtaa kropat päikseen täksi kevääksi... ja ehkä pidemmäksikin aikaa. Ei vain nykyteknologialla onnistu ihan tuosta noin vain.

Mutta joo, olen aivoiltani sukupuolineutraalihko, en ajattele erityisen naisellisesti enkä miehekkäästi.
Huomaan tämän tästä, että en elä ihan samassa todellisuudessa joidenkin miesten kanssa. Enkä kyllä naistenkaan.

😁

@Kuparikatto samalla @Heatseeker ja muutki "alan miehet".

"Vaikka kaivinkonetta ei lääketieteellisessä termistössä tunnusteta terapiavälineeksi, niin Korhonen on asiasta hieman eri mieltä. ”Åkermanin kopissa on semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee öljyn kohinaa ja katsoo mitä kauhan päässä tapahtuu. Kaikessa karuudessaan tämä on ihan helkkarin hieno laite.”Tähän tuskin kellään on mitään lisättävää."
Tuon tyyppisestä kalustosta on jo pitkään käytetty termiä "terapiakone"

Ne voi olla isompia tai pienempiä, liikkua teloilla tai pyörillä, mutta yhdistävä tekijä on se että niiden parissa mieli lepää.

Kai @Kuparikatto näytit jo tuon artikkelin talouden varainhoitajalle eli rouvalle?

Vuorokausi ilman olutta ja mansikkahilloa.
Vielä jos pari päivää, niin voi siirtyä taas bulkille.

Minussa on muutakin kipeää ja kuollutta kuin sielu, mutta. Niin.

katso liitettä 238049

katso liitettä 238053

No, ei voi ainakaan syyttää liiasta kaupallisuudesta :D

Ekat 5min pelkkää kohinaa. Toiset 5min jotain voivotussamplea. 10-13min laahaava biitti edellisen päälle. 13-16min biitti alas ja kuiskuttelua. Rok.

Ei pysty taas muuta miettimään, kuin että missä tiloissa tätä pystys ite kuunteleen.. :D Mielenkiintoiset soundit kyllä, jos jotain positiivistakin sanoo. Jotain tosi matalaa bassoa siellä 10min nurkilla. Pääsi noi Audezen luurit oikeuksiinsa.

Minua pitää ensin puukottaa, mutta sen jälkeen voisi olla ihan kiva kokeilla Åkermannilla kaivelua* jossain, missä en voi saada vahinkoa aikaan.

Joskus aikoinaan mökkinaapurissa olevalla pojulla oli tällainen:
0aMFAUxiq2Q9l5BATP6sx5.jpg

Sain kokeilla ja tykkäsin. Käytiin uikkarit päällä uimassa ja saunassa sen hiekan möyhimisen jälkeen.
Yksi mukavimpia muistoja lapsuusajan mökkeilystä.

* Epäilen kyllä, että kokeilu ei olisi kovinkaan kummoinen menestys, mutta saattaisi se silti olla terapeuttista. Tai sitten ei... 😅

ihan laulettuakin musaa!

viimevuonna piipahdetut (makuslliset) GAYkat

18.4 Jarkko Martikainen
2.7 Mariska
31.7 Martti Servo
27.8 Pauli Hanhiniemi
26.9 Herra Ylppö
2.10 Niskalaukaus
10.10 Dö
23.10 Ursus factory
24.10 Rearmed
5.11 Behm
13.11 velj.Herzen
19.11 Maustetyttöset
27.11 Kauniskuolematon
4.12 Jukka Karjalainen
11.12 Mokoma
11.12 Omnivortex
18.12 Samuli Putro

ja näin nopealla ynnälaskulla, kyllä livekokemuksena örinä on pahasti alakynnessä, vielä jos otetaan huomioon kesän ilmaiset GAYkat, kaikki puhdasta laulantaa niitä voi kymmenkunta lisätä tuohon listalle

ja jos jotakuta kinostaa niin Ylivoimaisesti viimevuoden kovimmat GAYt: 1.omnivortex 2.kauniskuolematon 3.Moon shot (hertseenin lämppäri)
ja ylivoimaisesti ihanin GAY: Mariska

mmmm. tämä biisi oli aivan käsittämätön ivenä, huhhuh ja vielä kerran huhhuh

View: https://www.youtube.com/watch?v=O8MUyYsix6k

Itse epäilen että joidenkin naisellisilta kuulostavien nimimerkkien takana on feikkinaisia.
Minä oon epäilly tätä itsestäni jo hetken!

en elä ihan samassa todellisuudessa joidenkin miesten kanssa. Enkä kyllä naistenkaan.
Tunnistan tämän ja taidankin seilata oman sielunmaiseman aalloilla noiden kahden kovin erilaisen todellisuuden välimaastossa.

Hmm... Pitää oikein miettiä oliko yhtäkään gaykkaa kesällä.

Sompasaunalla joku soitteli pianoa useammalla kertaa. Ehkä se lasketaan.

Siinä taitaa olla omat livekeikat juuri päättyneeltä vuodelta ja kai hess kesakussstassa jotain katumuusikoita oli. En vain muista.

Minua pitää ensin puukottaa, mutta sen jälkeen voisi olla ihan kiva kokeilla Åkermannilla kaivelua* jossain, missä en voi saada vahinkoa aikaan.

Joskus aikoinaan mökkinaapurissa olevalla pojulla oli tällainen:
0aMFAUxiq2Q9l5BATP6sx5.jpg

Sain kokeilla ja tykkäsin. Käytiin uikkarit päällä uimassa ja saunassa sen hiekan möyhimisen jälkeen.
Yksi mukavimpia muistoja lapsuusajan mökkeilystä.

* Epäilen kyllä, että kokeilu ei olisi kovinkaan kummoinen menestys, mutta saattaisi se silti olla terapeuttista. Tai sitten ei... 😅
Tässä pääsee jo vähän tunnelmaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=0Q_GrHIC_Jw

Tekijämiehen tunnistaa siitä ettei konttorissa olla kengät jalassa.

Erja Lyytinen

läheisin muisto hänestä: olin fanipoikana GTR kiertueella pampereen ilveksessä eturivissä monitorin kohdalla niin hän katsoi silmiin ja nosti jalan monitorin päälle
mustat tukat farmarinousut jalassa & bootsit

läheisin muisto hänestä: olin fanipoikana GTR kiertueella pampereen ilveksessä eturivissä monitorin kohdalla niin hän katsoi silmiin ja nosti jalan monitorin päälle
mustat tukat farmarinousut jalassa & bootsit
Olin joulukiertueella eturivissä, vastasi minun fanitustoimintaani katsomalla silmiin ja näyttämällä kieltä.

(Aloitin rytmisen taputtamisen pään yläpuolella ja sain muun yleisön mukaan, ennenkuin bändi ehti kehottaa porukkaa moiseen toimintaan...)

Back
Ylös Bottom