Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei sovi, oliko hän sitten @Suz
Keskiruskee luonnonkihara puoleenselkään, luonnonkihara eli jos oli auki niin jatkuvasti tiellä ja sotkeutumassa johonkin (ei mitään tekoa eroottissävytteisen hiusten heittelyn tai hipeltelyn kanssa).
175cm/xl, hartiat ku puolalaisella kuulantyöntäjällä ja riittävän kokoiset tissit.
Itsehän männä vuosina harrastin seksiä muistaakseni Pernodin kanssa, luonnollisesti unissani.

Juurikin se, mutta en edes yritä esittää, että suorittaisin autolle ajamisen lisäksi mitään muuta tankkauksen ja pissapojan täytön lisäksi. Kaikki muu on ulkoistettuna talouden ropeltavalle VAG-bensalenkkarille. :oujee:
Jos ei mun viime kesän italialaista harrasteautoa huomioida niin en edes muista koska oisin tehnyt jotain omalle käyttöautolle, ei yhtään harmita maksaa korjaamolle siitä että tyypit hoitaa auton kuntoon. 15 vuoteen en ole edes katsastuksessa käynyt.

Keskiruskee luonnonkihara puoleenselkään, luonnonkihara eli jos oli auki niin jatkuvasti tiellä ja sotkeutumassa johonkin (ei mitään tekoa eroottissävytteisen hiusten heittelyn tai hipeltelyn kanssa).
175cm/xl, hartiat ku puolalaisella kuulantyöntäjällä ja riittävän kokoiset tissit.
Itsehän männä vuosina harrastin seksiä muistaakseni Pernodin kanssa, luonnollisesti unissani.

et se sitten ollut sinäkään, epäilen etelleen Aliisaa, kun hän ei uskaltautunut paljastamaan tuntomerkkejään

ja, korrrrostan, eroottista toimintaa unessa ei ollut, Minä vain katselin kun hän istui sohvalla ja oli kaunis

e. ja kun kerran siinä unessa hän oli Aliisa!

Jos ei mun viime kesän italialaista harrasteautoa huomioida niin en edes muista koska oisin tehnyt jotain omalle käyttöautolle, ei yhtään harmita maksaa korjaamolle siitä että tyypit hoitaa auton kuntoon. 15 vuoteen en ole edes katsastuksessa käynyt.

Mulla on tässä pelkkää voittoa, kun auto siirtyy itsestään pihasta talliin ja puuhastelija vieläpä nauttii touhuistaan (ja omasta ajasta, kummasta lie enemmän 😁). Eli ei tarvitse edes asioida missään eikä siten arvioida, että viilataanko jossain linssiin. Lisäksi huollon sijaisauto on aina käytettävissä. 😆

Hmm. Autolistaus... 🤔

Tää vaatis ehkä vähä tarkennuksia, mutta mennään samalla tyylillä ku muutki. Jaottelen vain kahteen eri lokeroon.

Kiinteistölle kertyneet hankintajärjestyksessä: VW, VW, Toyota, Toyota, VW, Toyota, Toyota, Toyota, VW, VW, VW ennakkoperintökäyttis jossa vain haltijana, Toyota.

Käyneet ja poistuneet Mazda, Peugeot, Toyota

Muoks, unohtu yks tojo... 🤣
Edit2, tää sekoilee ny jotain luurilla...

@Kuparikatto samalla @Heatseeker ja muutki "alan miehet".

"Vaikka kaivinkonetta ei lääketieteellisessä termistössä tunnusteta terapiavälineeksi, niin Korhonen on asiasta hieman eri mieltä. ”Åkermanin kopissa on semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee öljyn kohinaa ja katsoo mitä kauhan päässä tapahtuu. Kaikessa karuudessaan tämä on ihan helkkarin hieno laite.”Tähän tuskin kellään on mitään lisättävää."

Oon pitkään huutanu livenä ja tälläkin foorumilla positiivisesta ajattelusta. Pistänyt positiivisen ajattelun kirjoja sun muuta.

Mahtaako olla turhaan. Joko kaikki on oikeestaan ihan hyvin. Tai ei ole :D

Elämystä et menettänyt, siellä se odottaa. Luottamus voi olla mennyttä kalua.
Saapa nähdä tuleeko enää ikinä käytyä Lahdessa. Nuorena tuli käytyä vaikka missä ihan käymisen ilosta. Maakuntamatkailu oli nuorena myös sikäli jännää, että kaupungissa hiotulla karismalla tuntui pärjäävän erinomaisesti maakuntasarjoissa. Jossain välissä pariuduin ja tajusin, että kaikkialla on samanlaista, joten nykyään ei huvita lähteä mihinkään. Tosin jos on hyvä syy niin asia on eri. Mikäli iso D avaa kylpylän, jossa aitoa lahtelaista vettä ja kylpee siinä itse ensin niin, että osa taikavoimista liukenee veteen niin saattaisin innostua kylpylälomasta. 🧜‍♂️

et se sitten ollut sinäkään, epäilen etelleen Aliisaa, kun hän ei uskaltautunut paljastamaan tuntomerkkejään

ja, korrrrostan, eroottista toimintaa unessa ei ollut, Minä vain katselin kun hän istui sohvalla ja oli kaunis

e. ja kun kerran siinä unessa hän oli Aliisa!
Itse epäilen että joidenkin naisellisilta kuulostavien nimimerkkien takana on feikkinaisia.

#unet &valmius

ja kuntokin on vallan mainio

Nayttokuva 2022-01-11 kello 15.04.44.webp

No sitten se oli!
Ei miullakaan silloiset tuntomerkit Pernoohon sopineet, mutta hän se oli unessa ja siitä pidän kiinni.
Minusta oli hämmentävää, että oon joskus futhermuckerista nähnyt unta ja hänen tuntomerkit sopivat hyvin siihen unen tyyppiin.

Uni ei sisältänyt eroottista toimintaa, ettei nyt jää väärinkäsityksiä.

Mitenhän tuo vokootin ja aliisan musamaku.. toinen kuuntelee pelkkää pilleriteknoa ja toinen kuoleman metallia. Oisko helppo päättää yhteisestä musasta?

muoks. eiku olihan vokotilla Viikatteet ja jotain muutakin ihan laulettuakin musaa!

Back
Ylös Bottom