Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin jo viime viikolla että pitäs myydä kaikki osakkeet pois, olin taas oikeassa mutta jälkiviisas on hyvä olla.

jälkiviisaudesta: muistan, kun joku kunti tai minkki hehkutti kun oli myynyt kaiken pois juuri ennen koronaromahdusta

olikohan se kuitenkaan viisas ratkaisu? tietysti jos ehti ostaa takaisin, ennen nousua

Minun kehitys, en ole myymässä:

IMG_5888.jpg

Opel-Opel-Opel-BMW-BMW

Toiseen ooppeliin G-astra olin ihan tyytyväinen, samoin näihin pemareihin. Viimeisin ooppeli oli H-Astra, ihmettelin Lapista tultua kun ei unta saa kun korvat soi, sitten tein äänieristysprojektia siihen, mutta eihän ne jyrinät juur mihinkään lähteneet. Sen jälkeen koeajoin autoja sillä silmällä tai korvalla siis, mitkä hiljaisia. BMW 5-sarja aika varma valinta jos haluaa hiljaisen/mukavan.

Älä ny mun penkkejä prkl vie!

Mutta hyvässä kunnossa on kyllä, penkit. Ei myytävänä valitettavasti.

Perhana pitää varmaan sitä lukkoa alkaa korjailla, kun nämä tojotat näkyy olevan arvossaan nykyään :unsure:
Kaverini piti Hiluxia työpaikkansa pihassa parkissa aina niin että ovet eivät olleet lukossa ja avaimet virtalukossa.
Näkemys oli että kova on auton tarve jos tuon joku varastaa.

Kerran sama kiesi oli paikallisen huoltoaseman pihassa aamusta iltaan, ovet lukitsematta. Etupenkille oli ilmestynyt aurinkolasit.
Koskaan ei selvinnyt kuka ne sinne toi ja miksi.

Lahden vesi on kansainvälinen ilmiö.

Spotifyni algoritmin suosittelut kaksi päivää sitten:
Vedenjumalat.webp

Artisti on vjenäläinen tai ainakin vaikuttaa tällä hetkellä Pietarissa.

Muistelen, että olen kerran pysähtynyt Lahdessa Sylvin painajaiselle, lihamukille, mutta enpä älynnyt silloin pyytää juomaksi hanavettä. 😅

Haaveilin joskus pösön 206:sta diisselinä ja pakuksi muutettuna.

Kaverilla oli moinen ja jos jollain oli halpaa ajoa, niin sillä. Tais viedä diisseliä joku neljä litraa satasella ja kulut muuten aivan naurettavat.

Aivan karseahan moinen oli ajaa, mutta olisi ainakin ollut halpa.

Sitten tulin järkiini. En hommannut ikuna.

Haaveilin joskus pösön 206:sta diisselinä ja pakuksi muutettuna.

Kaverilla oli moinen ja jos jollain oli halpaa ajoa, niin sillä. Tais viedä diisseliä joku neljä litraa satasella ja kulut muuten aivan naurettavat.

Aivan karseahan moinen oli ajaa, mutta olisi ainakin ollut halpa.

Sitten tulin järkiini. En hommannut ikuna.
Pikkudieselit on kyllä taloudellisesti mukavia. Puolen vuoden välein käy löröttämässä kahdellakympillä naftaa tankkiin ja hyvin kulkee.

Fantsu sopinee kuvaukseen... 😉 ...tai sitten tämä unen nainen oli joltain niiltä sinun käymiltä keikoilta.

ei sovi, oliko hän sitten @Suz

mitkä ovat stratekiset mittasi @Suz

Aliisakin voi ne kerota ihan tarkastusmielessä, tai laittaa kuvia!

Lahden vesi on kansainvälinen ilmiö.

Spotifyni algoritmin suosittelut kaksi päivää sitten:
katso liitettä 238031

Artisti on vjenäläinen tai ainakin vaikuttaa tällä hetkellä Pietarissa.

Muistelen, että olen kerran pysähtynyt Lahdessa Sylvin painajaiselle, lihamukille, mutta enpä älynnyt silloin pyytää juomaksi hanavettä. 😅
Sanotaanko näin että vaikka lemmenhetken jälkeen mielellään tarjoaa lasillisen vettä joka on kyllä hyvää :)

Päähän pälkähti ajatus: haudutuspata + pulled pork. Mikä voisi olla helpompaa.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom