Kyllä Sylvi osaa suunnistaa.Ja missäs helvetissä minä edes olen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Sylvi osaa suunnistaa.Ja missäs helvetissä minä edes olen.
Tunnelmallisen okt:n haltialla remontti ei ole osa elämää vaan elämä osa remonttia. Kymmenen vuotta sitten kuvittelin, että talo ostetaan, remontoidaan ja sitten siinä asutaan. En tajua miten olen ollut joskus niin uskomattoman typerä. Olin vieläpä niin herttainen, että kuuntelin vaimon toiveita ja luulin niidenkin loppuvan joskus. Nykyään olen ymmärtänyt, että mikään ei ikinä lopu vaan kaikki jatkuu ikuisesti. Jos eteen tulee joku remontointiin liittyvä issue niin vedän tonnin seteli ilmeen ja keskityn rauhalliseen hengitykseen samalla, kun ajattelen että remonttihaaveet on kauniita lumihiutaleita, jotka leijuu hiljalleen maahan mun ympärillä. Kevään tullen ne sulaa sieviksi puroiksi ja virtaa iloisina haaveiden valtamereen. Makita surisee vain jos talosta uhkaa lämpö karata tai ovesta jää kahva käteen.#renppanevöend
Tää ois määrä saada myyntikuntoon ja sitten seuraava vois olla vähän pidempiaikainen - toivottavasti. Toki tää kaupaksi menisi varmaan tässäkin kunnossa, mutta kun osaa ja viitsii itse tehdä, niin saa paremman hinnan (ja yleensäkin varmemmin/nopeammin kaupaksi).Tunnelmallisen okt:n haltialla remontti ei ole osa elämää vaan elämä osa remonttia. Kymmenen vuotta sitten kuvittelin, että talo ostetaan, remontoidaan ja sitten siinä asutaan. En tajua miten olen ollut joskus niin uskomattoman typerä. Olin vieläpä niin herttainen, että kuuntelin vaimon toiveita ja luulin niidenkin loppuvan joskus. Nykyään olen ymmärtänyt, että mikään ei ikinä lopu vaan kaikki jatkuu ikuisesti. Jos eteen tulee joku remontointiin liittyvä issue niin vedän tonnin seteli ilmeen ja keskityn rauhalliseen hengitykseen samalla, kun ajattelen että remonttihaaveet on kauniita lumihiutaleita, jotka leijuu hiljalleen maahan mun ympärillä. Kevään tullen ne sulaa sieviksi puroiksi ja virtaa iloisina haaveiden valtamereen. Makita surisee vain jos talosta uhkaa lämpö karata tai ovesta jää kahva käteen.
Luulen, että Joulupukki on löysännyt sen Hensinki-Vantaalta, kun on lähtenyt Thaimaahan.Olisi hauska tietää miten kyseinen elläin on pääkaupunkiin joutunut.
Alkaa itsellä olemaan vaihtopäivät, ihan sattumalta eräs fitnesspimu parin vuoden takaa ei ole enää polttamassa minua roviolla vaan sain ihan asiallisen lauseen eli melkein jo uudessa suhteessa.Ideapark kävästy, ei löytynyt kuin kynttilöitä ja kolmen ison purnukan lisäys naisen arsenaaliin mun tykö. Nyt jäi hitusen harmittamaan että en ottanut hienoa tarjoilualustaa jonka bongasin, mutta elämä on. Onneksi oli sentäs 25+2 kpl siipiä raflassa.
Jätti nainen sitten blueballsit, hieroskeli automatkan sisäreittä ja kiusasi kyllä. Täytyy mennä tästä mitä pikimmin gymille pohtimaan teenkö doownekit.
Mies minun makuun!Tunnelmallisen okt:n haltialla remontti ei ole osa elämää vaan elämä osa remonttia. Kymmenen vuotta sitten kuvittelin, että talo ostetaan, remontoidaan ja sitten siinä asutaan. En tajua miten olen ollut joskus niin uskomattoman typerä. Olin vieläpä niin herttainen, että kuuntelin vaimon toiveita ja luulin niidenkin loppuvan joskus. Nykyään olen ymmärtänyt, että mikään ei ikinä lopu vaan kaikki jatkuu ikuisesti. Jos eteen tulee joku remontointiin liittyvä issue niin vedän tonnin seteli ilmeen ja keskityn rauhalliseen hengitykseen samalla, kun ajattelen että remonttihaaveet on kauniita lumihiutaleita, jotka leijuu hiljalleen maahan mun ympärillä. Kevään tullen ne sulaa sieviksi puroiksi ja virtaa iloisina haaveiden valtamereen. Makita surisee vain jos talosta uhkaa lämpö karata tai ovesta jää kahva käteen.
Joillain se into kantaa ihan toimintaan, itsellä siihen että jaksaa netissä louskuttaa.
Meillä tuo nainen kyllä maalaa, tapetoi, lätkii laastia seinään yms. Oikeastaan vain sähkötyökalu- sekä sähkö- ja putkityöt on yksin mulle.Jos nainen on sellainen että oikeasti tekisi myös remppaa niin voisin vaikka siihen leikkiin lähteä, toisaalta olen kyllä luvannut itselle että rivari saa riittää kun on…
Mulle sattuneet ne joita ei kiinnosta tai sitten osallistumisesta on enempi haittaa kuin hyötyä.Meillä tuo nainen kyllä maalaa, tapetoi, lätkii laastia seinään yms. Oikeastaan vain sähkötyökalu- sekä sähkö- ja putkityöt on yksin mulle.
ettei hän saanut tästä Tervon romaanista oikein yhtään mitään.
Tottakai kaikki palstan jäsenet ovat tehneet poliisin pojasta esitelmän yläasteen äidinkielen tunnilla.
Nevöhöörd.Tottakai kaikki palstan jäsenet ovat tehneet poliisin pojasta esitelmän yläasteen äidinkielen tunnilla.

Sama.Nevöhöörd.