Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika kovia jätkiä ollut kun 100 miestä lapioinut 20 vaunua 25 minuutissa täyteen :)
1641665401857.webp

(tainnut olla kyse yhdestä vaunusta)

olisikohan #paikkakunnalla mitään salakapakkaa?

alkaa taas tämä kotioloissa könnääminen piisata

Mitäs jos kasais pakkiksen bändin ja teemana ois...
(enkä vieläkään mennyt kauppaan hakemaan olutta)
Ps. viinaa ja viiniä mulla on viikon putkeen kaapissa mutta niitä ei onneksi pysty.
1641666466221.webp

No hyi vittu, ei nyt mitää kaljotteluja vaan bodaamaan!

IMG_20220108_202957_547.webp

Jos poisluetaan gettogymillä räpistelyt niin tänään pääsi vuoden ekan reenin heittää. Jestas kun teki hyvää. Sai kroppaan edes hitusen paineita, kun muuten on menty kuin tyhjä kumirengas pari viikkoa, eritoten tän ketostartin myötä.

Joku voisi toimittaa jäsen d:lle laatikon sandelssia niin eiköhän se siitä lähde.
Onko Lahden osasto kuulolla.
Mulla on se hyvä puoli että tietyssä vaiheessa iltaa tulee kauhea nälkä ja sitten ei yhtään mieli holi, sitten kun on syönyt niin tekee vielä vähemmän mieli.

onko tampereen kunteille tuttu?

hienoa kuvaa ON!

Viimeksi kun käynyt tanpereella niin Pyynikin tornin katolla nainen sanoi että mun tyyny on huutanut sen nimeä.
Hieno paikka, pitäsköhän välillä käydä.
E: toissavuonnakin sain sieltä olevalta naiselta ja ainakin yhdeltä muultakin olisi sieltä saanut jos ei olisi ollut muuta tekemistä.
Harmittavan kaukana oleva paikka.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom