Tätä olen harkinnut monesti.myyneet itsensä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä olen harkinnut monesti.myyneet itsensä.
Näkyihän tuo teknologiateollisuuden sopparikin menneen läpi. Tais tarkoittaa meidän alalla 1,8% palkankorotuksia, joista 0,9% kaikille ja toinen puolikas harkinnanvaraisesti tjsp.Minä taisin saada vähintään 1,1% lisää ligu. Eikä heikennetty nykyisiä ”etuja”. Saapi nähä lyökö firma lisää hynää omatoimisesti. Tulosta on: tehty.
Mulla se olisi tänä vuonna edessä, piti jo viime vuonna aloittaa prosessi mutta jäi vähän vaiheeseen.Tätä olen harkinnut monesti.
Hemmetti kun iski eilen töiden jälkeen aivan tajuton väsymys, tänään en eilisen tapaan sitten herännytkään niin skarppina.
Näkyihän tuo teknologiateollisuuden sopparikin menneen läpi. Tais tarkoittaa meidän alalla 1,8% palkankorotuksia, joista 0,9% kaikille ja toinen puolikas harkinnanvaraisesti tjsp.
Onneksi meillä jaksetaan ja menee pitkälti omien suoritusten mukaan. Esim itselle tulee luokkaa 10%. Indeksi toki kaikille silti.Onneksi meillä ei jakseta höpöhöpö-tyylin keskustelukierroksia. 1,8 % kaikille siis tästäkin pelistä, uskoisin vahvasti.
Niin siis minä oletin puhuttavan nyt siitä, että kun näissä TES-korotuksissa on tämä joku työnantajan harkinnan varainen osuus, niin ei meilläkään sen käsittelemiseksi mitään ylimääräisiä keskustelukirroksen järjestetä. En muista enää kunnolla, miten meni viimeksi.. joku varmaan vähän toista prosenttia maksettiin kaikille, enkä muista mihin loput jyvitettiin, mutta kyllä meillä ihan normaalit kehityskeskustelukierrokset pidetään palkan tarkistuksineen tulee liiton korotuksia tai ei. Kehityskeskustelujen yhteydessä katsotaan sitten nämät henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuvat korotukset.Onneksi meillä jaksetaan ja menee pitkälti omien suoritusten mukaan. Esim itselle tulee luokkaa 10%. Indeksi toki kaikille silti.
Alkoi tekemään mieli kalakeittoa. Kai se on könyttävä kauppaan lohen, voin ja kerman takia. Mitähän jos pistäisi pekonia sekaan?
Luulin parisuhdepuolen uudesta ketjuavauksesta, että aivasti jo pari kertaa...Sitten asiaa.
Olisi loppiainen ja tähän asti on vedetty kuivin suin, jokos tänään eversti aivastaa?
Tuli mieleen vanha vitsi. Bill Clintonin aikaan Valkoisesta talosta ei tarvinnut poistua kuivin suin. hehe.kuivin suin
Eikös Irma vai joku kaivannut ketjua munan koosta?Luulin parisuhdepuolen uudesta ketjuavauksesta, että aivasti jo pari kertaa...

Naamioitu klonksvageniksi!