Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rahanko perässä sitä vain oltiinkin :cry:
Minä jo ajattelin mielessäni, kuinka soitat klarinettimelodiaa kitarani säestyksellä takkatulen äärellä. Alasti.
Tä.

Mutta köyhä mikä köyhä.
Jatketaan aiheesta jos voitan lotossa joskus.
Vielä kun lottoaisin joskus.
No en minä rahan perässä ole. Ihan vaan sen tittelin perässä.

Mä olen oikein otettu tästä ajatuksesta. Mutta parempi vaan olisi, jos sinä soittelet ja minä kuuntelen. Alasti. Tosin kokemus kertoo, ettei kitaristeihin kannattaisi sekaantua.

Sattana, meinas jäädä aika olennainen osa mallintamatta solikalla. Oli jo printteri lämpiämässä kunnes tajusin ajatuskatkoksen.

HUH.

Kokonaanko vai riittääkö pelkkä perse?

Sieltä tulee muutakin kuin pelkkää paskaa.
171D1015-23CB-4426-8055-93960E09B4DE.webp

Viimeksi muokattu:
+34 näyttää auton lämpömittari. Ihan jees. Päiväkahville mars. Hitto kun nakkikoppi ei ole maanantaina auki. Mistä nyt saa illalla lohtuhampurilaisen + oluen.

Mitäs rahaa avioliitosta tulee, paitti erossa tai perintönä? Eikä kai kukaan järkevä mies mee naimisiin ilman avioehtoa...
Minä menin toistamiseen. Mietin aikoinaan asiaan liittyviä perusteluja eivätkä ne ole millään tapaa järkeviä.
A) Avioliitto avioehdolla on sama kuin pelaisi pokeria tulitikuilla. Jos on jo kerran hãvinnyt talot ja autot niin mitä hauskaa on jatkaa pelaamista, mutta ilman panoksia?
B) Yksi minun idoleistani on taiteilija, joka sai jo elinaikanaan myytyä taulujaan hyvään hintaan. Kaupat tehtyään taiteilija aina nopeasti ryyppäsi kaikki rahansa, koska koki niiden patoavan luovuttaan. Minä en osaa maalata enkä enää jaksa ryypätä.

Minä menin toistamiseen. Mietin aikoinaan asiaan liittyviä perusteluja eivätkä ne ole millään tapaa järkeviä.
A) Avioliitto avioehdolla on sama kuin pelaisi pokeria tulitikuilla. Jos on jo kerran hãvinnyt talot ja autot niin mitä hauskaa on jatkaa pelaamista, mutta ilman panoksia?
B) Yksi minun idoleistani on taiteilija, joka sai jo elinaikanaan myytyä taulujaan hyvään hintaan. Kaupat tehtyään taiteilija aina nopeasti ryyppäsi kaikki rahansa, koska koki niiden patoavan luovuttaan. Minä en osaa maalata enkä enää jaksa ryypätä.
Onko teillä yhteiset rahat?

@gonzaless voisi toimia pappina?

Ihanaa. Kyllä minä teidät vihkin.

Vihkin teidät flyygelin päältä. Joku kaunis neito soittaa samalla:

Seremonian päätteeksi laulan flyygelin päältä Mariskan:
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa