Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitun vittu, salit pysyy kiinni ja tuskin aukeavat tammikuussa. Ffffffffffuuuck
Jep, juuri tuli Pirkanmaan hallinto-oikeudesta kans päätös että kiinni on ja pysyy. Äärimmäisen suurella todennäköisyydellä jatkavat tammikuun loppuun, elleivät peräti helmikuun loppuun.

VITTU

FB_IMG_1641148162543.webp

Tää oli aika nokkela mun mielestä. Eräs saliyrittäjä siis somessa kutsui ihmisiä Sepon ja Sakun rakkauden juhliin, jotka sattumoisin siellä salilla järkätään 😁

Kai tuosta päheen viinikellarin saisi jos pykäisi tönön päälle.

Missä sää mun tissit oot nähnyt!?!😱 tai jalat?! täällä mä olen vaan esitellyt tissivakoa. Muistaakseni.

Mutta päättelen, että tämä oli nyt kieltävä vastaus. Pitääköhän tässä alkaa pitämään jotain uhrimenoja seuraavaksi.🤔
No, niin, no...Tissit, tissivako. Eroavaisuus on kuin nuoteilla C# ja D♭.
Mutta jalat löytyy googlesta!

Jos mennään täällä offtopikissa naimisiin, niin voit jatkossa sanoa olevasi Saatanan morsian..?
@gonzaless voisi toimia pappina?

Jätetään asia hautumaan.

No, niin, no...Tissit, tissivako. Eroavaisuus on kuin nuoteilla C# ja D♭.
Mutta jalat löytyy googlesta!

Jos mennään täällä offtopikissa naimisiin, niin voit jatkossa sanoa olevasi Saatanan morsian..?
@gonzaless voisi toimia pappina?

Jätetään asia hautumaan.
Jaa löytyi vai… no on tuolla jääkaappiketjussa pyllyäkin esitelty, että kai mä sitten tänne olen jalkojani kuvannut.🤔

Voi kuulostaapa tämä nyt oikein romanttiselta kaukoavioliitolta.

Siis miksi en ole hoksannut tätä aiemmin ihan itse. Kaukoavioliitto! Sopisi minulle parhaiten. Ei avioliiton haittoja (mies pyörii tiellä) vaan pelkät hyödyt (rahaa) 😍
Mitäs rahaa avioliitosta tulee, paitti erossa tai perintönä? Eikä kai kukaan järkevä mies mee naimisiin ilman avioehtoa...

Niin. Minäkin tässä odottelen, että tuo etäaviomies laittaa minulle pankkitunnuksensa ja käyttöoikeudet tiliinsä.
Rahanko perässä sitä vain oltiinkin :cry:
Minä jo ajattelin mielessäni, kuinka soitat klarinettimelodiaa kitarani säestyksellä takkatulen äärellä. Alasti.
Tä.

Mutta köyhä mikä köyhä.
Jatketaan aiheesta jos voitan lotossa joskus.
Vielä kun lottoaisin joskus.

Back
Ylös Bottom