Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep. Viimeiset kakskytä vuotta koittanu opetella olemaan mulkumpi ja vähemmän kiltti "joo, voin mie", huonohkolla menestyksellä...
Mulla tuli aikoinaan hyvä kokemus mulkkuudesta ihan vahingossa. Vaihdoin miesvaltaiselta työmaalta naisvaltaiseen ympäristöön. Siellä pomo kysyi eräässä palsussa: "Haluaisitko tehdä homman xyz?" Vastasin vilpittömästi täydestä sydämestäni: "En!" Seurasi jäätävä hiljaisuus ja tuijotus. Älysin siinä kohtaa, että kysymys olikin kierosti muotoiltu käsky. Typeryyteni avittamasta kieltäytymisestä huolimatta pomo ei voinut esittää käskyään suoraan vaan nakitti hommaan jonkun "vapaaehtoisen." 😁

Sinne uppoaa. Kohta nuo on napa pinkeenä ja ketarat ojossa tuolla.

Screenshot_20211229-154325_QuickPic.webp

Tohtorillakin uutta ajankulua kotioloissa

ruokailun seurannan parissa

Minä tuumailin jouluna sellaista, että isällä olisi tallissa hyvä Honda, josta saisi tehtyä hienon cafe racerin. Yritin yllyttää rakentamaan mulle sellaisen, mutta ne on kuulemma rumia. Antoi mulle jonku mopolehden käteen ja sanoi, että ala opettelemaan niin saat ite tehdä.

Mun mielestä oli ihan hyvä vitsi.

Jouduin suorittamaan vähän avovarvaskirugiaa itselleni. Koiranperkele oli varistanu karvojaan ja yks menny ihon läpi pottuvarpaaseen. Olemattoman pieni karva, suunnattoman ärsyttävä tunne kun joka askeleella pistää.

E: Toimiiko ne kumiset syötit pilkillä kun on järvellä? (Vesijärvi)
Toimii isolle ahvenelle jos tarkootat pilkkijigejä.

Jos haluaa saalisvarman reissun eikä kalojen koolla ole väliä niin pystypilkki tapsilla ja kärpäsentoukkia syötiksi.

Nyt olis alettava fileeraamaan raitapaitoja.

Tänään illalla ohjattu tunti restoratiivista joogaa. Täytyy siis poistua omalta sohvalta makoilemaan jonnekin muualle. Aloitan liikunnan varovaisesti pitkän tauon jälkeen... jos ensiviikolla saisi itsensä jo tatamille asti.

Tsiikailin vähän kakspistepirkkoloisia mielenkiinnosta. Mites nuo sitten elelee, kuoleeko ne kokonaan pois vai lisääntyykö? Jos lisääntyy, niin millä sitä populaatiota voidaan hillitä?
Nämä ovat itsellekin mysteerejä. Kai niiltä ruoka joskus loppuu ja kuolevat pois tai menevät horrostamaan johonki ikkunan nurkkaan?

Sanokaapas tietäjät paljonko maksaa 70‐lukulaisen 1krs puutalon purkaminen uuden tieltä?

E. 120 neliöisen

Back
Ylös Bottom