Tulitikkurasia ei taida montaa centtiä maksaa.Sanokaapas tietäjät paljonko maksaa 70‐lukulaisen 1krs puutalon purkaminen uuden tieltä?
E. 120 neliöisen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulitikkurasia ei taida montaa centtiä maksaa.Sanokaapas tietäjät paljonko maksaa 70‐lukulaisen 1krs puutalon purkaminen uuden tieltä?
E. 120 neliöisen
Jää siihen kivijalka vähän haitolleTulitikkurasia ei taida montaa centtiä maksaa.
Pyydät jonkun kaverin kaivinkoneella hommiin.Jää siihen kivijalka vähän haitolle
99% cafe racereistä on kyllä rumia. Mikä honda isällä on?Minä tuumailin jouluna sellaista, että isällä olisi tallissa hyvä Honda, josta saisi tehtyä hienon cafe racerin. Yritin yllyttää rakentamaan mulle sellaisen, mutta ne on kuulemma rumia. Antoi mulle jonku mopolehden käteen ja sanoi, että ala opettelemaan niin saat ite tehdä.
Mun mielestä oli ihan hyvä vitsi.
Vissiin manki.99% cafe racereistä on kyllä rumia. Mikä honda isällä on?
Juu ei kaikki hienoja ole, mutta visio on selkeä millainen sais olla. Ei vaan tuu koskaan toteutumaan.99% cafe racereistä on kyllä rumia. Mikä honda isällä on?
Mun mielestä cafe racerit on perkeleen hienoja. Jos sulla on paja ja visio niin aletaan pykäämäänJuu ei kaikki hienoja ole, mutta visio on selkeä millainen sais olla. Ei vaan tuu koskaan toteutumaan.se vm -80 CB 650. Olis sielä joku jytärin runkokin mihin kuulemma sais alkaa tekemään, mutta kuulostaa lähinnä vaan huonolta vitsiltä, että minä mitään tekisin.
Yököttävän huono. Jopa kännissäAikamoisen huono elokuva fingerpori.
Sinun tartteis löytää joku mies joka niitä rakenteleeJuu ei kaikki hienoja ole, mutta visio on selkeä millainen sais olla. Ei vaan tuu koskaan toteutumaan.se vm -80 CB 650. Olis sielä joku jytärin runkokin mihin kuulemma sais alkaa tekemään, mutta kuulostaa lähinnä vaan huonolta vitsiltä, että minä mitään tekisin.
Mistä semmosia saa? Kerro mulle niin haen omaksi.Sinun tartteis löytää joku mies joka niitä rakentelee![]()
Mun mielestä cafe racerit on perkeleen hienoja. Jos sulla on paja ja visio niin aletaan pykäämään![]()
Saatan kyllä syödä enemmän kuin tienata, toivottavasti se ei oo ongelmakyllähän tuolla kotikotona autotalli on. Muutatko sinne?