Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei ole sykkeet koholla

ehkä olen terve

Nayttokuva 2021-12-23 kello 11.12.43.webp

Tosta V:n postauksesta tuli mieleen kun joku suomalainen firma/tyyppi teki urheilijoille ohjelmistoa jotka toimii noiden syke/aktiivisuus juttujen kautta.
Sai vissiin hierottua niin tarkaksi sen että osaa kertoa että toinen saattaa olla tulossa kipeäksi ennenkuin edes itse käyttäjä huomaa asiaa, havainnoi niin tarkasti noita käyriä että huomaa muutoksen normaalista.

Tosta V:n postauksesta tuli mieleen kun joku suomalainen firma/tyyppi teki urheilijoille ohjelmistoa jotka toimii noiden syke/aktiivisuus juttujen kautta.
Sai vissiin hierottua niin tarkaksi sen että osaa kertoa että toinen saattaa olla tulossa kipeäksi ennenkuin edes itse käyttäjä huomaa asiaa, havainnoi niin tarkasti noita käyriä että huomaa muutoksen normaalista.
Ite huomaan myös melkosella varmuudella leposykekäppyrästä ihan manuaalisesti. Tai voihan silloin syy olla ylikuormitus, stressi tms. myös, mutta kummiskin.

Täytyy muistaa USA/Nato teilannu Saddamin, Gaddafin, Soleimanin ja Assadin yritti teilata. Täysin loogista ettei halua Natoa lähelle. Ei USAkaan kovin tykännyt kun oli ohjuksia Kuubassa.

Täytyy muistaa USA/Nato teilannu Saddamin, Gaddafin, Soleimanin ja Assadin yritti teilata. Täysin loogista ettei halua Natoa lähelle. Ei USAkaan kovin tykännyt kun oli ohjuksia Kuubassa.
Tämä on muuten sellainen asia joka hieman korpeaa, toiselle sallitaan yleisesti se mikä toiselta kielletään. Hyvänä esimerkkinä israelin ydinaseet jotka pitäisi olla edelleen niiltä kielletty eikä kukaan ole pistämässä maata kauppasaartoon kun taas viereiset maat ollaan valmiina pommittamaan kivikaudelle.

Ei sen puoleen, mun mielestä molemmat kun pitäs raudat omien rajojen sisällä niin ois ihan jees.

Tämä on muuten sellainen asia joka hieman korpeaa, toiselle sallitaan yleisesti se mikä toiselta kielletään. Hyvänä esimerkkinä israelin ydinaseet jotka pitäisi olla edelleen niiltä kielletty eikä kukaan ole pistämässä maata kauppasaartoon kun taas viereiset maat ollaan valmiina pommittamaan kivikaudelle.

Ei sen puoleen, mun mielestä molemmat kun pitäs raudat omien rajojen sisällä niin ois ihan jees.

No näinhän se menee, voittajat kirjoittaa historian ja sinun mediasi kertoo sinun totuutesi.
a4jn8GA_700b.webp

Paidan ennustus meni väärin, tuon jälkeenhän masinoitiin Syyrian sisällissota, mutta Assadia ei saatu veks. Iran varmaan ollu aika hilkulla. Venezuela lian lähellä ja P-Korea liian sidoksissa Kiinaan. Mutta siis kaikkiin mentäis jos vois. =D

Jenkkien päättäjistä juutalaisia aika moni.

On muuten aika moni jenkkien sotilasoperaatioista epäonnistunut, kun taas ryssien operaatiot on onnistuneet.

Back
Ylös Bottom