Helistö
Tyhmä ämmä
Ei koskaan ole sellaiseen varaa. Sehän on petos jos lörähtää.vai joko seurustelet niin vakavasti, että on vara alkaa lihota?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei koskaan ole sellaiseen varaa. Sehän on petos jos lörähtää.vai joko seurustelet niin vakavasti, että on vara alkaa lihota?
Eksyi käytäville. Meni 20 min, että löysimme toisemmeOnko ne parantuneet![]()
Näistä kehoitteluista tulee mieleen että minä varmaan hukkaisin ne ellei ne olisi iholla kiinni tässä rintalastan edessä.Muista tissit!
Ite huomaan myös melkosella varmuudella leposykekäppyrästä ihan manuaalisesti. Tai voihan silloin syy olla ylikuormitus, stressi tms. myös, mutta kummiskin.Tosta V:n postauksesta tuli mieleen kun joku suomalainen firma/tyyppi teki urheilijoille ohjelmistoa jotka toimii noiden syke/aktiivisuus juttujen kautta.
Sai vissiin hierottua niin tarkaksi sen että osaa kertoa että toinen saattaa olla tulossa kipeäksi ennenkuin edes itse käyttäjä huomaa asiaa, havainnoi niin tarkasti noita käyriä että huomaa muutoksen normaalista.
Tammikuussa Pötler neuvottelee sitten jenkkien kanssa suomenkin paikan kartalla. Kiireinen mies.Setä Putler näköjään pitää lehdistötilaisuutta.
Tämä on muuten sellainen asia joka hieman korpeaa, toiselle sallitaan yleisesti se mikä toiselta kielletään. Hyvänä esimerkkinä israelin ydinaseet jotka pitäisi olla edelleen niiltä kielletty eikä kukaan ole pistämässä maata kauppasaartoon kun taas viereiset maat ollaan valmiina pommittamaan kivikaudelle.Täytyy muistaa USA/Nato teilannu Saddamin, Gaddafin, Soleimanin ja Assadin yritti teilata. Täysin loogista ettei halua Natoa lähelle. Ei USAkaan kovin tykännyt kun oli ohjuksia Kuubassa.
Joo Suomeenki tarvittais venäläiset rauhanturvaajat paikalle, ettei vaan NATO pirulainen hyökkää tänne.Täytyy muistaa USA/Nato teilannu Saddamin, Gaddafin, Soleimanin ja Assadin yritti teilata. Täysin loogista ettei halua Natoa lähelle. Ei USAkaan kovin tykännyt kun oli ohjuksia Kuubassa.
Tämä on muuten sellainen asia joka hieman korpeaa, toiselle sallitaan yleisesti se mikä toiselta kielletään. Hyvänä esimerkkinä israelin ydinaseet jotka pitäisi olla edelleen niiltä kielletty eikä kukaan ole pistämässä maata kauppasaartoon kun taas viereiset maat ollaan valmiina pommittamaan kivikaudelle.
Ei sen puoleen, mun mielestä molemmat kun pitäs raudat omien rajojen sisällä niin ois ihan jees.
Jenkkien päättäjistä juutalaisia aika moni.Tämä on muuten sellainen asia joka hieman korpeaa, toiselle sallitaan yleisesti se mikä toiselta kielletään. Hyvänä esimerkkinä israelin ydinaseet jotka pitäisi olla edelleen niiltä kielletty eikä kukaan ole pistämässä maata kauppasaartoon kun taas viereiset maat ollaan valmiina pommittamaan kivikaudelle.
Ei sen puoleen, mun mielestä molemmat kun pitäs raudat omien rajojen sisällä niin ois ihan jees.
Joo Suomeenki tarvittais venäläiset rauhanturvaajat paikalle, ettei vaan NATO pirulainen hyökkää tänne.