Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulkitsen, että ymmärsit viestini jotenkin väärin tai että sinulta meni ohi se, että viittasin SPD-puolella esitettyihin, joidenkin miesten täysin epärealistisiin odotuksiin, jotka osaltaan myös kertovat ettei viidennen luokan biologiantunnilta jäänyt käteen mitään. Mielestäni on surkuhupaisaa että on jopa neljänkympin korville selvitty elämässä sisäistämättä ihan perusasioita ihmisen anatomiasta.
For real?
Yhteistulos 300 kg tai puuttuu se jokin?
e. Tai no, jos se oli joku voimanainen itsekin niin varmaan odotukset oli vielä korkeammalla, koska tuohan sillä on itselläänkin.
Jos jaksan käydä salilla edes bodailemassa niin YT on jossain 420-500 välissä, nyt on jotain 450 tjsp ei voisi vähempää kiinnostaa. Sekin on jo täysin tarpeeton määrä elämässä selviytymiseen mutta lisää vain vammariskiä, niin olen keskittynyt aktiivisesti jopa vähentämään kuormia. Jos tarvitsee olla YT mainittuna pituuden, saldon ja kyrvänmitan lisäksi niin sitten minä virallisesti luovutan naisten suhteen.Se tosin pudotti pelistä ehkä 90 % pakkislaisista..
Ai oliko sillä suhteettoman iso pää?Olikhan mun viimeisin puoliso sittenkin humanoidi...
Oliko pään ympärysmitastakin tässä jo keskusteltu, se meni mulla kyllä ohi...Ai oliko sillä suhteettoman iso pää?
Aamusta kyrpä ON kipeänä! Mikään ei voi tulla enää esteeksi
Joku päivä sitten. Kävin tänään sovittamassa takkia kaupassa ja vaikka otin hupparit ja villapuserot pois, niin XL auttamatta kiristi hartioita liiaksi, niin joutui jättämään shoppiin. Ei viittis sitten ihan 200€+ käyttää semmoseen joka jää pieneksi ensi talveksi.Olin aina jotenkin kuvitellut että Invisus painii jossain +110 lukemissa![]()
On kyllä komea nuori mies.katso liitettä 237148
173/88
Olin aina jotenkin kuvitellut että Invisus painii jossain +110 lukemissa![]()

No tietenkin oli! Lue tarkemmin sieltä jostain rivienvälistä.Oliko pään ympärysmitastakin tässä jo keskusteltu, se meni mulla kyllä ohi...
Ai että kun pääsis kanyloimaan.katso liitettä 237148
173/88
Olin aina jotenkin kuvitellut että Invisus painii jossain +110 lukemissa![]()
kyrvänmitan lisäksi
Tämän mä ymmärrän, ja uskon että se karsi sen loputkin 10% pakkislaisista.Tämä oli muuten kans, piti olla isompi ku mulla..
Toki joo, ite joudun ottaa kylmän suihkun et näyttää posetellessa reidet isommalta.tiesittekö muuten, että hoikassa kropassa kulli näyttää suuremmalta
yksi vai kaksi suihkausta?
Laitetaan silti molempiin kainaloihin, ei vain toiseen.Kokeile ensin yhdellä, että tykkäätkö itse.
Jos tykkäät eikä tunnu liian tujulta, niin lisää se toinen suihkaus.