Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kemiaa avuksi murtamaan NAISten vaatimuksia

E5FE4FAA-63CA-4CD0-9A1A-1971CCAC4461.webp

Tulkitsen, että ymmärsit viestini jotenkin väärin tai että sinulta meni ohi se, että viittasin SPD-puolella esitettyihin, joidenkin miesten täysin epärealistisiin odotuksiin, jotka osaltaan myös kertovat ettei viidennen luokan biologiantunnilta jäänyt käteen mitään. Mielestäni on surkuhupaisaa että on jopa neljänkympin korville selvitty elämässä sisäistämättä ihan perusasioita ihmisen anatomiasta.
🤔 Olikhan mun viimeisin puoliso sittenkin humanoidi...

For real? :confused:

Yhteistulos 300 kg tai puuttuu se jokin? :LOL:
e. Tai no, jos se oli joku voimanainen itsekin niin varmaan odotukset oli vielä korkeammalla, koska tuohan sillä on itselläänkin.
Se tosin pudotti pelistä ehkä 90 % pakkislaisista..
Jos jaksan käydä salilla edes bodailemassa niin YT on jossain 420-500 välissä, nyt on jotain 450 tjsp ei voisi vähempää kiinnostaa. Sekin on jo täysin tarpeeton määrä elämässä selviytymiseen mutta lisää vain vammariskiä, niin olen keskittynyt aktiivisesti jopa vähentämään kuormia. Jos tarvitsee olla YT mainittuna pituuden, saldon ja kyrvänmitan lisäksi niin sitten minä virallisesti luovutan naisten suhteen.

Sen lupaan että penkkaan offarin naisilla koska tahansa, jos ei muuten labiat kostu.

Tortut uuniin noin.
Ja Toffifee-rasia on itse itseltä piilotettu kaappiin, jotta säilyisi jouluun saakka.

"Joulupukki matkaan jo käy" jankuttaa Piporadio.

Olin aina jotenkin kuvitellut että Invisus painii jossain +110 lukemissa 😁
Joku päivä sitten. Kävin tänään sovittamassa takkia kaupassa ja vaikka otin hupparit ja villapuserot pois, niin XL auttamatta kiristi hartioita liiaksi, niin joutui jättämään shoppiin. Ei viittis sitten ihan 200€+ käyttää semmoseen joka jää pieneksi ensi talveksi.

e. Olen ollut aikoinaan ~110kg ja vaikka se massa on melko vaikuttavaa, niin ei se näin kevyeen runkoon sovi. Muistan kuinka hengästyin pelkästä ajatuksesta että pitäisi harrastaa seksiä, puhumattakaan siitä että pitäisi sängystä nousta ylös.

Back
Ylös Bottom