Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

qtllä menee yhtä huonosti kun on NAISasioiteni laita

kumpikohan kohenee ensin, vahva luotto qt:hen
QT on mun syksyn pelastanut, kun ostaa ja myy joka päivä, osuu väkisinkin joskus kohdalleen. Vasta tuossa ostelin alle 130 etellispäivänä ja myin eilen 137 ja tänään ostin taas 121.

QT on mun syksyn pelastanut, kun ostaa ja myy joka päivä, osuu väkisinkin joskus kohdalleen. Vasta tuossa ostelin alle 130 etellispäivänä ja myin eilen 137 ja tänään ostin taas 121.

Minun takstiikka kun on börssissä ollut aina osta ja unohda, onely, niin ei ole käynyt miele:ssä kään tuollasita harrastaa

Se oiskin mukava lentää banaani perseessä 10+ tunnin lento.
Voisin vaihtaa sen siihen kun vieressä nuokkuu nätti nuori nainen joka nojailee 11h minuun ja oma muija mulkoilee käytävän toiselta puolen.
Tähän samaa sattui kun oli minun yli menossa vessaan niin sattui just tulemaan ilmakuoppa niin siihen se sitten tipahti syliin istuskelemaan, käytävän toiselta puolen meinas tulla nyrkistä.

Koira on tänään ollut aivan mahtava. Totellut jokaista käskyä kuin herran enkeli ja lenkillä meni koiraohituskin kuin vettä vain ilman nameja. Alkaa se 1,5v uurastus kantamaan viimein hedelmää, vaikka kirves on ollutkin välillä hyvin liki kaivoa.

kenwoodin tarinasta ei jäänyt puuttumaan enää, kun että sattumalta vahingossa pääsyitte samaan wchen

Minäkin aina haaveilin, kun nuorenapoikana tuli ajeltua paljon junalla, että viereen olisi joksus istahtanut joku nuori NAISiminen -> ei kertaakaan!
jos oli paikkalippu viereen niin vakio "mulla on kyllä tuohon paikka, mutta näyttää olevan niin tyhjää että voin mennä muualle istumaan"

Mitä sillä siinä vieressä tekee. Jos vastapäiset paikat, niin kivempi että istuisi vastapäätä. Voisi tsiikailla paremmin.

Naiskauneus on kyllä hieno asia. Ei mitään tarpeita miettiä asioita pidemmällä, mutta on se mukava katsella. Samalla kun ei tarpeita, niin voi unohtaa sen mitä kunkin päänsisällä liikkuu ja keskittyä vain ulkonäköön.

Mitä sillä siinä vieressä tekee.

kyllä siinä voisi vähän toisen ihmisen lämpöä aistia

ja mistäs sen tietää jos joku viereeni istunut olisikin rrrrakastunut Minuun tulisesti
hän voisi olla tänäpänä vaimoni ja lasteni Äiti
tai voisi olla edes exvaimo

nyt ei ole mitään noista, kun jäi puuttumaan heti se ensimmäinen joka olisi voinut johtaa erinäisten tapahtumien myötä vaikka mihin

Naiskauneus on kyllä hieno asia.

pitäisiköhän sitä sittenkin mennä tänään kapakkaan katselemaan imisiä(NAISia)
tähän hetkeen asti olin vahvasti sitä mieltä, että huomenna vasta
toisaalta, minkä ihmeen takia tänä(kään) perjantaina sitä istuisi yksin kotona? onhan sielä jo su,ma,ti,ke ja to ehtoot istuttu

Back
Ylös Bottom