Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän sanotaan, dior sauvage. Oma käyttämäni sauvage Veri khuul on saanut NAISoletetut töissä kysymään hajun nimeä ja kirjaamaan ylös. En toki tiedä menikö miehen ostoslistalle vai mustalle listalle. e: siitäkö, hajusta, se johtuu että työmaalla neidit ja rouvat yrittää palvella minua paljon paremmin kuin muita?ketään kemistiä paikalla?
sisältääkö mennen tuota ainesosaa
vai mitä hajua sitä tulisi ostaa saavuttaakseen ko. vaikutuksen
itseni puolesta kyselen!
heetseekr:llä voisi ainakin eilisen kuvan perusteellaa olla varma tieto, kerro!
![]()
Voiko yksi ainesosa miesten hajuvedessä saada naisten housut putoamaan? Suomalainen tuoksuammattilainen vastaa erikoiseen väitteeseen
Hajuvesissä käytetty ambroxaani on eroottisen ainesosan maineessa. Soitimme parfymöörille ja selvitimme, onko ambroxaanin maineessa mitään perää.www.is.fi
Toinen puolisko kans vääntänyt pari kappaletta, johonkin liittyen. En ymmärrä. Mutta työläiltä vaikuttanut opiskelun ja valmistautumisen osalta.Tekis mieli vetää tuolla tyylillä yks sertifikaattikoekin, mutta hieman nostaa mielenkiintoa valmistautua, kun yks koekerta maksaa (työnantajalle) jotain tyyliin vajaa 500 euroa. Ei viittis mennä vaan piirteleen akuankkoja.
Soot vaan niin komia.Siinähän sanotaan, dior sauvage. Oma käyttämäni sauvage Veri khuul on saanut NAISoletetut töissä kysymään hajun nimeä ja kirjaamaan ylös. En toki tiedä menikö miehen ostoslistalle vai mustalle listalle. e: siitäkö, hajusta, se johtuu että työmaalla neidit ja rouvat yrittää palvella minua paljon paremmin kuin muita?
Ehkä sä vaan näytät kyvyttömältä?Siinähän sanotaan, dior sauvage. Oma käyttämäni sauvage Veri khuul on saanut NAISoletetut töissä kysymään hajun nimeä ja kirjaamaan ylös. En toki tiedä menikö miehen ostoslistalle vai mustalle listalle. e: siitäkö, hajusta, se johtuu että työmaalla neidit ja rouvat yrittää palvella minua paljon paremmin kuin muita?
Tämä se varmasti on. Apupyörät tarttee kävelemiseenki.Ehkä sä vaan näytät kyvyttömältä?
Integroitu rollaattori.Tämä se varmasti on. Apupyörät tarttee kävelemiseenki.
dior sauvage
e: siitäkö, hajusta, se johtuu että työmaalla neidit ja rouvat yrittää palvella minua paljon paremmin kuin muita?
Integroitu sohva ennemmin.Integroitu rollaattori.
#tirsktai sitten vain olet: mystinen metsätyöMies
Senhän saa kun muistaa syödä pullaa. Sitten on valmista kun voi vaan lässähtää perseelleen pikkulasten tavoin kun väsyttääIntegroitu sohva ennemmin.
Tsek ja tsek.Senhän saa kun muistaa syödä pullaa. Sitten on valmista kun voi vaan lässähtää perseelleen pikkulasten tavoin kun väsyttää![]()