Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekis mieli vetää tuolla tyylillä yks sertifikaattikoekin, mutta hieman nostaa mielenkiintoa valmistautua, kun yks koekerta maksaa (työnantajalle) jotain tyyliin vajaa 500 euroa. Ei viittis mennä vaan piirteleen akuankkoja.

ketään kemistiä paikalla?

sisältääkö mennen tuota ainesosaa
vai mitä hajua sitä tulisi ostaa saavuttaakseen ko. vaikutuksen

itseni puolesta kyselen!

heetseekr:llä voisi ainakin eilisen kuvan perusteellaa olla varma tieto, kerro!

ketään kemistiä paikalla?

sisältääkö mennen tuota ainesosaa
vai mitä hajua sitä tulisi ostaa saavuttaakseen ko. vaikutuksen

itseni puolesta kyselen!

heetseekr:llä voisi ainakin eilisen kuvan perusteellaa olla varma tieto, kerro!

Siinähän sanotaan, dior sauvage. Oma käyttämäni sauvage Veri khuul on saanut NAISoletetut töissä kysymään hajun nimeä ja kirjaamaan ylös. En toki tiedä menikö miehen ostoslistalle vai mustalle listalle. e: siitäkö, hajusta, se johtuu että työmaalla neidit ja rouvat yrittää palvella minua paljon paremmin kuin muita?

Viimeksi muokattu:
Tekis mieli vetää tuolla tyylillä yks sertifikaattikoekin, mutta hieman nostaa mielenkiintoa valmistautua, kun yks koekerta maksaa (työnantajalle) jotain tyyliin vajaa 500 euroa. Ei viittis mennä vaan piirteleen akuankkoja.
Toinen puolisko kans vääntänyt pari kappaletta, johonkin liittyen. En ymmärrä. Mutta työläiltä vaikuttanut opiskelun ja valmistautumisen osalta.

Siinähän sanotaan, dior sauvage. Oma käyttämäni sauvage Veri khuul on saanut NAISoletetut töissä kysymään hajun nimeä ja kirjaamaan ylös. En toki tiedä menikö miehen ostoslistalle vai mustalle listalle. e: siitäkö, hajusta, se johtuu että työmaalla neidit ja rouvat yrittää palvella minua paljon paremmin kuin muita?
Soot vaan niin komia.

Ehkä sä vaan näytät kyvyttömältä?

Soot vaan niin komia.
minions-lol.gif

Minua nyt kyllä vähän häirittee kun ilmeisimmin jäsen katon NAISoletettu tietää/tuntee minut mutta en saa päähäni kuka hän on.

e: siitäkö, hajusta, se johtuu että työmaalla neidit ja rouvat yrittää palvella minua paljon paremmin kuin muita?

tai sitten vain olet: mystinen metsätyöMies

Voiskin käydä ostaa itelle uuden hajun, kameli käski ostamaan edellisen laivalta ja en oikeastaan edes itse tykännyt ja aattelinkin että varmaan vaan halus varmistaa että muut pysyy kaukana.

Mihin mä edes tartten tota hajua?
Piti mennä yhteistyökuvioiden joululounaalle josta tuli muistutus ja perässä luki että muistathan koronapassin, ei tartte sitten sinnekkään lähteä.

Vaikka nyt tää lunssa olisi k jutska niin en ees periaattesta menisi.

Back
Ylös Bottom