Zehra Günes 197cmpiti oikein googlettaa, 181cm!
#melkomoista
Kunnon Mega-Barbi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zehra Günes 197cmpiti oikein googlettaa, 181cm!
#melkomoista
Varmasti.
Hyvää tai ei mutta paskaa niistä kuitenki tulee jos ne syö.Varmasti.
197cm
Kyllä.Nyt tuli iso jytky.
Eiku luukulta haet joulurahat ja lääkekulut.Olisipa ihanaa ostaa joululahjoja. Itselle ja muillekin.
Mutta: ei rahaa. Yhteiskunta on unohtanut köyhänsä. Ei vieläkään rahoituspäätöstä ja Piporadio-pillerit loppuu ihan kohta. Näin jätetään hullut heitteille, vaikka kuinka on joulu ja pitäisi olla kiltti kaikille.
Aivan ihana joulutori avautuu huomenna. Siellä on karuselli (vain lapsille) ja söpöjä myynti- ja kahvilamökkejä. Pakko päästä hypistelemään.
Huomenna myös joulubrunssi ravintolassa. Ähky on varma.
Siltä minustakin kuulosti!Kyllä ne paremman puoliskosi koirat (kaksi?) pulkan edessä olisi turvallisempi ratkaisu![]()
Tosta ukolle, itse ostin joOlisihan tuossa pari vaihtoehtoa omaan lahjaan:
![]()
18V XR Li-Ion taittuva LED-valo | DEWALT
www.dewalt.fi
tai
Mareksound
mareks.fi
Mutta mitähän sitä ukolle ostaisi? Mies jolla on jo muka kaikkea ja mikää ei kelpaa, mutta jos ei osta mitään niin tulee hiljaista mutinaa.
Juu, olihan tuosta puhetta kun nyt muistelen. Muistin vain jotenkin mielessäni kuvan siitä parivaljakostaSiltä minustakin kuulosti!
Mutta yksi paimen vain, koska piti syksyllä päästää toinen aivan liian aikaisin ja yllättäen pois. Jäljelle jääneellä ei ole terveys priimaa mutta se on ollut tiedossa aina. Eli vaikka se voi nyt hyvin, niin silti päivä kerrallaan. Olen pitänyt kotona lyhyen esitelmän aiheesta, että mitä ihmettä minä oikein sitten tekisin, jos tuo nykyinen menisi nopeasti ja minulla ei olisi koiraa? Kun harrastukset ja sosiaaliset ympyrät ovat hyvin koiraharrastuspainotteisia. Ja miten minun pitäisi saada kaikki vapaa-aikani kulumaan, yksin? Päätyisin siis varmaan roikkumaan toisen lahkeessa, ja sekö olisi hyvä sitten? Että eiköhän tässä ole varmasti kaikille paras vaihto se, että meille tulee pentu ensi kesänä. -Niin siis minulla on kyllä jo pentu varauksessa ensi keväälle/kesälle, että se on varmaan ok?
Koska;
![]()
Ja toisaalta;
![]()
Pyh. Turhaa rahanhukkaa.Olisipa ihanaa ostaa joululahjoja. Itselle ja muillekin.
Nyt pitää myöntää, etten suoraan muista.. Joku Delta Force?
Oli vissiin tyyni keli kun ukko pysy pystyssä.