Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

piti oikein googlettaa, 181cm!

#melkomoista
Zehra Günes 197cm

Zehra-turkish.webp

8W7A8616.webp

Kunnon Mega-Barbi

Vituttaakohan naapurin kärttyisää pappaa ne risteilyohjukset. Kohta on taas jossakin naapurin tiedotusvälineessä uusiksi piirrettyjä hupikarttoja esillä.
Agressiivinen nato myy hyökkäys aseita heidän naapurille.

Olisipa ihanaa ostaa joululahjoja. Itselle ja muillekin.

Mutta: ei rahaa. Yhteiskunta on unohtanut köyhänsä. Ei vieläkään rahoituspäätöstä ja Piporadio-pillerit loppuu ihan kohta. Näin jätetään hullut heitteille, vaikka kuinka on joulu ja pitäisi olla kiltti kaikille.

Aivan ihana joulutori avautuu huomenna. Siellä on karuselli (vain lapsille 😠) ja söpöjä myynti- ja kahvilamökkejä. Pakko päästä hypistelemään.

Huomenna myös joulubrunssi ravintolassa. Ähky on varma.

Mun fetissihän on pitkät naiset, mutta voisi nuo ottaa massaa ihan reilusti lisää.

Olisipa ihanaa ostaa joululahjoja. Itselle ja muillekin.

Mutta: ei rahaa. Yhteiskunta on unohtanut köyhänsä. Ei vieläkään rahoituspäätöstä ja Piporadio-pillerit loppuu ihan kohta. Näin jätetään hullut heitteille, vaikka kuinka on joulu ja pitäisi olla kiltti kaikille.

Aivan ihana joulutori avautuu huomenna. Siellä on karuselli (vain lapsille 😠) ja söpöjä myynti- ja kahvilamökkejä. Pakko päästä hypistelemään.

Huomenna myös joulubrunssi ravintolassa. Ähky on varma.
Eiku luukulta haet joulurahat ja lääkekulut.

Kyllä ne paremman puoliskosi koirat (kaksi?) pulkan edessä olisi turvallisempi ratkaisu 🤷‍♂️
Siltä minustakin kuulosti!

Mutta yksi paimen vain, koska piti syksyllä päästää toinen aivan liian aikaisin ja yllättäen pois. Jäljelle jääneellä ei ole terveys priimaa mutta se on ollut tiedossa aina. Eli vaikka se voi nyt hyvin, niin silti päivä kerrallaan. Olen pitänyt kotona lyhyen esitelmän aiheesta, että mitä ihmettä minä oikein sitten tekisin, jos tuo nykyinen menisi nopeasti ja minulla ei olisi koiraa? Kun harrastukset ja sosiaaliset ympyrät ovat hyvin koiraharrastuspainotteisia. Ja miten minun pitäisi saada kaikki vapaa-aikani kulumaan, yksin? Päätyisin siis varmaan roikkumaan toisen lahkeessa, ja sekö olisi hyvä sitten? Että eiköhän tässä ole varmasti kaikille paras vaihto se, että meille tulee pentu ensi kesänä. -Niin siis minulla on kyllä jo pentu varauksessa ensi keväälle/kesälle, että se on varmaan ok?
Koska;
hBkkSTt.png

Ja toisaalta;

TKTfUWb.png

Olisihan tuossa pari vaihtoehtoa omaan lahjaan:

tai

Mutta mitähän sitä ukolle ostaisi? Mies jolla on jo muka kaikkea ja mikää ei kelpaa, mutta jos ei osta mitään niin tulee hiljaista mutinaa.
Tosta ukolle, itse ostin jo

Siltä minustakin kuulosti!

Mutta yksi paimen vain, koska piti syksyllä päästää toinen aivan liian aikaisin ja yllättäen pois. Jäljelle jääneellä ei ole terveys priimaa mutta se on ollut tiedossa aina. Eli vaikka se voi nyt hyvin, niin silti päivä kerrallaan. Olen pitänyt kotona lyhyen esitelmän aiheesta, että mitä ihmettä minä oikein sitten tekisin, jos tuo nykyinen menisi nopeasti ja minulla ei olisi koiraa? Kun harrastukset ja sosiaaliset ympyrät ovat hyvin koiraharrastuspainotteisia. Ja miten minun pitäisi saada kaikki vapaa-aikani kulumaan, yksin? Päätyisin siis varmaan roikkumaan toisen lahkeessa, ja sekö olisi hyvä sitten? Että eiköhän tässä ole varmasti kaikille paras vaihto se, että meille tulee pentu ensi kesänä. -Niin siis minulla on kyllä jo pentu varauksessa ensi keväälle/kesälle, että se on varmaan ok?
Koska;
hBkkSTt.png

Ja toisaalta;

TKTfUWb.png
Juu, olihan tuosta puhetta kun nyt muistelen. Muistin vain jotenkin mielessäni kuvan siitä parivaljakosta (y)
🙂

Ja pennulle (y)

Kukaan jaksa varmaan kattoa kokonaan, mutta spämmätään silti. Jameksella saa hyviä viboja :D

muoks. jaa, enpä jaakkaan näköjään, kun ei pysty. Kaikenlaista harmia.

muoks2. tän takia ihmiset alkaa juomaan. Viskiä ois vielä.

Back
Ylös Bottom