Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itellä loppu nuo päähänlyöntihommat siinä 2018-2019 kohdalla kun ei vaan enää mikää paikka kestänyt. Nyt pelkkää bodailua sillon kun ehtinee.

Mutta nyt kun on tätä miestissiä tässä kateltu ihan riittämiin niin voisivat naiset kunnostautua nyt edes vähän.

No joo, ei tuo mun laji krav maga varsinaisesti kamppailua. Panostetaan siihen ettei menis rikki paikat. Tällä tasolla paini aika kevyttä vielä. Myöhemmin vauhti tossakin kasvaa.

Lisäks käyn kuntopotkunyrkkeilyssä pari krt vko. Se on fyysistä kuin mikä!

Tabletti oli kyllä tähän huusholliin yks turhake. Jäi ihan käyttämättä vaikka on viis potentiaalista käyttäjää.
Mä itse tykkään katsoa ohjelmia tabletilta jos en jaksa vaivautua television ääreen. Toki nälkä kasvaa syödessä ja makuuhuoneessakin on nykyään tv. 🙄

Mutta on tabletilta mukavempi katsoa ohjelmia kuin kännykältä. Ja jostain syystä tykkään katsoa esimerkiksi youtube videoita pienemmältä näytöltä muun muassa puhelimelta/tabletilta.

Todella inhottavaa kun työpäivän jälkeen on rauhaton ja levoton fiilis, pitäisi mennä nukkumaan että jaksaa aamulla herätä taas töihin, mutta ei saa unta ja ajatukset vain vilisee päässä.

No jos jokin on hyvää niin lomatoiveeni hyväksyttiin. Ei enää pitkä aika.

Reissuilla kun ennen tuli luettua kirjoja niin tabletti oli hyvä e-kirjoihin, nyt varmaan kuuntelisi, sähköpostit myös hoituu sillä.
Samoin leffat on ihan jees katsoa kun taas puhelimen ruudulta ei oikein mitään edellisiä halua tehdä.

Minkähänlaisia tissejä huomenna

C4CD36BE-94B7-4881-A72F-9FBB0722300B.gif

Hyviä!

Reissuilla kun ennen tuli luettua kirjoja niin tabletti oli hyvä e-kirjoihin, nyt varmaan kuuntelisi, sähköpostit myös hoituu sillä.
Samoin leffat on ihan jees katsoa kun taas puhelimen ruudulta ei oikein mitään edellisiä halua tehdä.
Tabletti on omassakin käytössä erityisesti silloin kun on yön yli tai muutaman yön yli pois kotoa. Lukeminen uima-altaalla siitä on perseestä, näytöt ei vaan ole kovin hyviä auringossa, aurinkolasit päässä. Siihen mieluummin analoginen kirja. Mutta lentokoneessa, hotellihuoneessa ym korvaa hyvin läppärin, mitä tulee taas kotona käytettyä eniten.

Tabletti on omassakin käytössä erityisesti silloin kun on yön yli tai muutaman yön yli pois kotoa. Lukeminen uima-altaalla siitä on perseestä, näytöt ei vaan ole kovin hyviä auringossa, aurinkolasit päässä. Siihen mieluummin analoginen kirja. Mutta lentokoneessa, hotellihuoneessa ym korvaa hyvin läppärin, mitä tulee taas kotona käytettyä eniten.
Ei tuu mtn auringossa lukemisesta näytöllä ellei ole pyyhkeen alla.
Kirja on vaan siitä pyllystä että heti märkä ja aurinkorasvassa ja ties mitä jos altaalla, muutenkin niiden roudaaminen tuntuu aika turhalta.

Tabletti oli kyllä tähän huusholliin yks turhake.
Minäkin olen aina pitänyt ko. laitosta ihan turhakkeena. MacBook Air on niin pieni ja kevyt, että vaikka vähän enemmän tilaa viekin, on tarvittaessa kulkeutunut lentokoneeseen ym., samoin kotona juuri sinne missä haluan jotain ohjelmaa katsoa, keittiön pyödälle ym. Jos taas lukisin näytöltä, ostaisin Kindlen enkä mitään tablettia.

Mutta!

Olen vakavasti harkinnut iPadia muutamaan otteeseen, koska jotkut sovelluksesi käännetyt lautapelit on tehty nimenomaan padille, eikä niitä voi siis ladata puhelimeen.
Vielä toistaiseksi olen järkeillyt, että iPadin ostaminen siksi, että haluaisin pelata esim. Small Worldia edes tekoälyä vastaan olisi ehkä vähän turhaa rahakäyttöä. Ehkä. 🤷‍♀️

Pitäs lähtee tsekkaa päivystävät titaanilonkat apteekin edustaltalta.
Samalla poiketa isossa kaupassa, tänään on varmaan iltapäivästä niin täyteen ammuttu kuinka vaan voi olla koska jouluhan on jo kahden viikon päästä ja IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!
Vittu.

Ai niin!
Jos mä tartten naista niin alan ostelee alkosta viiniä, eilen sain ekan lahjuspullon josta laitoin kuvaa niin sitä olis tulossa ryystämään ihan enempi ja vähempi sakkia.
Tai sitten mun tutuissa on vaan alkkiksia.

Back
Ylös Bottom