#lihavaolo
#lihava
#hirweeplösö
View: https://www.instagram.com/reel/CWsSb-xALzB/?utm_medium=copy_link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#lihavaolo
#lihava
#hirweeplösö
Itellä loppu nuo päähänlyöntihommat siinä 2018-2019 kohdalla kun ei vaan enää mikää paikka kestänyt. Nyt pelkkää bodailua sillon kun ehtinee.
Mutta nyt kun on tätä miestissiä tässä kateltu ihan riittämiin niin voisivat naiset kunnostautua nyt edes vähän.
Man have to do what man have to do!Pullaa uuniin vaikka jo myöhä, muu ei nyt auta
Korvapuusti siis.
Mä itse tykkään katsoa ohjelmia tabletilta jos en jaksa vaivautua television ääreen. Toki nälkä kasvaa syödessä ja makuuhuoneessakin on nykyään tv.Tabletti oli kyllä tähän huusholliin yks turhake. Jäi ihan käyttämättä vaikka on viis potentiaalista käyttäjää.
Tabletti on omassakin käytössä erityisesti silloin kun on yön yli tai muutaman yön yli pois kotoa. Lukeminen uima-altaalla siitä on perseestä, näytöt ei vaan ole kovin hyviä auringossa, aurinkolasit päässä. Siihen mieluummin analoginen kirja. Mutta lentokoneessa, hotellihuoneessa ym korvaa hyvin läppärin, mitä tulee taas kotona käytettyä eniten.Reissuilla kun ennen tuli luettua kirjoja niin tabletti oli hyvä e-kirjoihin, nyt varmaan kuuntelisi, sähköpostit myös hoituu sillä.
Samoin leffat on ihan jees katsoa kun taas puhelimen ruudulta ei oikein mitään edellisiä halua tehdä.
Ei tuu mtn auringossa lukemisesta näytöllä ellei ole pyyhkeen alla.Tabletti on omassakin käytössä erityisesti silloin kun on yön yli tai muutaman yön yli pois kotoa. Lukeminen uima-altaalla siitä on perseestä, näytöt ei vaan ole kovin hyviä auringossa, aurinkolasit päässä. Siihen mieluummin analoginen kirja. Mutta lentokoneessa, hotellihuoneessa ym korvaa hyvin läppärin, mitä tulee taas kotona käytettyä eniten.
Minäkin olen aina pitänyt ko. laitosta ihan turhakkeena. MacBook Air on niin pieni ja kevyt, että vaikka vähän enemmän tilaa viekin, on tarvittaessa kulkeutunut lentokoneeseen ym., samoin kotona juuri sinne missä haluan jotain ohjelmaa katsoa, keittiön pyödälle ym. Jos taas lukisin näytöltä, ostaisin Kindlen enkä mitään tablettia.Tabletti oli kyllä tähän huusholliin yks turhake.
harkinnut iPadia