Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiiä, kai se ihan hauskaa välillä on, mutta kyllä itelläkin jotain loksahti pään sisällä, kun olin sen reippaan pari vuotta dokaamati. Harvakseltaan viittii enää nykyään mitään aivan älyttömiä settejä vetää, kun menee viikko toipuessa. Ja ajatkin on niin vammaiset, ettei oikein huvita pelkän huvin vuoksi mennä kylille istumaan.
Itse sanoisin viimeksi olleeni krapulassa joskus 5-10v sitten. Sitä on oppinut nauttimaan reilusti mutta juuri riittävästi ja sopivalla aikavälillä. Eli 1-18 annosta ajasta riippuen. Tällainen henkilökohtainen alkoholievoluutio.

Eikä kyllä vittuakaan kiinnosta olla kännissä tai krapulassa. Joka aamu lenkille lähdettävä.

mikä muka on elämässä parempaa, kun 3-4 oluen nousuhumala ja heavymetal GAYkka?

Minulle ainakaan ole tarjolla tuon parempaa olotilaa

NAISseurassa tietysti olisi vielä mukavampaa, mutta siihen ei ole saumoja

saumat.jpg

Eikä kyllä vittuakaan kiinnosta olla kännissä tai krapulassa. Joka aamu lenkille lähdettävä.
Ei minuakaan, mutta jos oon vähän enemmän ottanut, niin en vitussa kyllä lähde aamulla lenkille :D Kiekkoo oon joskus koittanu myöhemmin iltapäivällä heittää, mutta ei siitäkään ihmeitä kohmelossa tule.

Mut joo, ei semmoisesta päivän mittaan pienestä tissuttelusta tosiaan kummoista kanuunaa tule, mutta ei oo oikein meikäläisen juttu. Joko oikeasti yks tai kaks illalla fiilikseen tai sitten täys satsi ja taju poies. Nykyään "täys satsi" ei välttämättä kovin montaa tarkoitakaan työviikon päälle, kun tulee jo uni.

katoin muuten, että hellakopterssi olis lutakossa, mutta emmä jaksa, liikaa vaivaa

olen käynyt noin joka viikonloppu eikä ole nuhaa tullu

ei saa antaa pelolle valtaa, niinhän Meitä on opetettu!
Enemmän tuon pelon sijaan mietityttää kai se, että onko noissa vaan kaikki sitten vitun kankeeta ja vaikeaa, kun henkkarit katotaan kaikilta koronapassin lisäksi jne. Ja meneekö jonoissa puoli päivää yms.

Ei tää nykytilanne meikäläisen intoa kyllä nostakaan sen suhteen, että tekis mieli mennä työntään itteensä massatapahtumiin, kun en oo muutenkaan ollu mikään hirveä ihmismassojen ystävä.

no ainakaan #paikkakunnalla imiset ei liiku, kylällä ei ole ketään ja GAYkoillakin hävettävän vähän porukkaa, ei sitten niin minkäänlaista ruuhkaa pl.behm

ja Minä olen läsnä aina hyvissä ajoin, aivan ensimmäisten joukossa, ei tarvi jonottaa ikinä!
kotona kun ei ole mitään tekemistä niin kerkeän olla ajoissa liikenteessä

Suurin ongelma ehkä Swallow the Sunin osalta siinä, etten hirveästi pidä heidän musiikistaankaan :D Insomnium vielä menis. Mut ois noi molemmat ihan hauska nähdä livenä.

Eipä siiinä, kun kahden päivän reissuun tarvii about samat.

Kyllä ne ainakin viimeksi yhden kuormurin lavalle mahtui. Vaikka oli kahden henkilön kamppeet.

Peruskamat kun pakkaa niin ei paljon enempää tartte niin pärjää vaikka kuukauden.Screenshot_20211203-215720~2.webp
IMG_20211203_190923~2.webp

Tähän vielä pari säkillistä käsimatkatavaroita, eväitä ja liuta eläimiä niin on Mercedes-Benz aika lailla täyteen pakattu.

Olen alkanut ihan vakavissani miettimään että onkohan tämä abstinenssi alkoholista sittenkään hyvä idea. Viimeksi juotu kännit 2018.
Mulla on kanssa vuosia aikaa viime känneistä. En ole täysin raitiskaan ollut, mutten ole koskaan välittänyt pikku pöhnästä. Jännä miten viinanhimo on kadonnut. Joskus koulussa muistan naureskelleeni raittius sloganille: "Elämä on parasta huumetta!", mutta totta se on. Sitä ei vaan tajua, kun menee arki plääh känni jeeees syklissä. Joskus tulee haaveiltua viikonlopusta vanhaan hyvään tyyliin, mutta toisaalta realiteetit on liiankin selvillä. Koko veljeskunta on vanhentunut ja muutenkin sedät on niin hiton kovilla, että varmaan sammuttas sen kossupullon jälkeen hotellihuoneeseen ja nukuttas univelat pois. Ja mitä sitten jos selviytyisi baariin asti? Hölmöilyyn ei olisi kellään varaa ja jos ei ole varaa hölmöillä niin miksi mennä paikkaan, joka on luotu vain ja ainoastaan hölmöilyareenaksi? Jossain mökillä olisi kiva ryhmittäytyä, mutta sitten armoton ryyppääminen pelkästään ryyppäämisen vuoksi tuntuu turhalta. Seuraavan viikon joutuisi sitten kuitenkin kärsimään krapulaa eikä sitä oikein enää jaksaisi kaiken muun kivan keskellä.

Back
Ylös Bottom