Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sanoisin viimeksi olleeni krapulassa joskus 5-10v sitten. Sitä on oppinut nauttimaan reilusti mutta juuri riittävästi ja sopivalla aikavälillä. Eli 1-18 annosta ajasta riippuen. Tällainen henkilökohtainen alkoholievoluutio.En tiiä, kai se ihan hauskaa välillä on, mutta kyllä itelläkin jotain loksahti pään sisällä, kun olin sen reippaan pari vuotta dokaamati. Harvakseltaan viittii enää nykyään mitään aivan älyttömiä settejä vetää, kun menee viikko toipuessa. Ja ajatkin on niin vammaiset, ettei oikein huvita pelkän huvin vuoksi mennä kylille istumaan.
Ei minuakaan, mutta jos oon vähän enemmän ottanut, niin en vitussa kyllä lähde aamulla lenkille :D Kiekkoo oon joskus koittanu myöhemmin iltapäivällä heittää, mutta ei siitäkään ihmeitä kohmelossa tule.Eikä kyllä vittuakaan kiinnosta olla kännissä tai krapulassa. Joka aamu lenkille lähdettävä.
Warlord: "What is best in life?" Conan: "To crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women."mikä muka on elämässä parempaa, kun 3-4 oluen nousuhumala ja heavymetal GAYkka?
Swallow the Sun ja Insomnium alkuvuodesta. Jos ei oo hullut päivät edelleen tän tautitilanteen kanssa, niin vois käydä tsiigaan.katoin muuten, että hellakopterssi olis lutakossa, mutta emmä jaksa, liikaa vaivaa
tautitilanteen
Enemmän tuon pelon sijaan mietityttää kai se, että onko noissa vaan kaikki sitten vitun kankeeta ja vaikeaa, kun henkkarit katotaan kaikilta koronapassin lisäksi jne. Ja meneekö jonoissa puoli päivää yms.olen käynyt noin joka viikonloppu eikä ole nuhaa tullu
ei saa antaa pelolle valtaa, niinhän Meitä on opetettu!
Eipä siiinä, kun kahden päivän reissuun tarvii about samat.
Kyllä ne ainakin viimeksi yhden kuormurin lavalle mahtui. Vaikka oli kahden henkilön kamppeet.

Kohtuullisen tietysti.millaisen laskun
Mulla on kanssa vuosia aikaa viime känneistä. En ole täysin raitiskaan ollut, mutten ole koskaan välittänyt pikku pöhnästä. Jännä miten viinanhimo on kadonnut. Joskus koulussa muistan naureskelleeni raittius sloganille: "Elämä on parasta huumetta!", mutta totta se on. Sitä ei vaan tajua, kun menee arki plääh känni jeeees syklissä. Joskus tulee haaveiltua viikonlopusta vanhaan hyvään tyyliin, mutta toisaalta realiteetit on liiankin selvillä. Koko veljeskunta on vanhentunut ja muutenkin sedät on niin hiton kovilla, että varmaan sammuttas sen kossupullon jälkeen hotellihuoneeseen ja nukuttas univelat pois. Ja mitä sitten jos selviytyisi baariin asti? Hölmöilyyn ei olisi kellään varaa ja jos ei ole varaa hölmöillä niin miksi mennä paikkaan, joka on luotu vain ja ainoastaan hölmöilyareenaksi? Jossain mökillä olisi kiva ryhmittäytyä, mutta sitten armoton ryyppääminen pelkästään ryyppäämisen vuoksi tuntuu turhalta. Seuraavan viikon joutuisi sitten kuitenkin kärsimään krapulaa eikä sitä oikein enää jaksaisi kaiken muun kivan keskellä.Olen alkanut ihan vakavissani miettimään että onkohan tämä abstinenssi alkoholista sittenkään hyvä idea. Viimeksi juotu kännit 2018.