Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin kaksi päivää duunissa.
Tänään ei enää jaksanut. Ehdotin lääkärille saikkua loppuviikon. Se kirjoitti helmikuun loppuun asti 🤷‍♀️

Hissikuilun täyttäminen jäi pahasti kesken.

Olen kyllä kammottavan sairas tapaus :eek: :confused:

Elä ny :LOL:Jo antiikin kreikan stooalaiset käyttivät näkökulman vaihtamisen taitoa. Ei tarvi muuttaa mielipidettä asiasta, mutta sitä voi tarkastella toiselta kantilta. Eikö oo jees, että emäntä on kondiksessa? Vrt ei harrastais ja mätänis soffalla?
Tämä on vähän sellainen kakspiippuinen juttu.
Jos harrastaa aktiivisesti niin mies ei todellakaan loju sohvalla, vaikka harrastas semisti niin mies ei todellakaan lojuis kuin joskus sohvalla.
Toisaalta on mahdollisesti kondiksessa oleva nainen ja itselläkin sellainen melko vahva halu (eikä välttämättä vapaaehtoinen) liikkua niin pysyy myös itse kunnossa.

Mutta kuten kaikki tinder yms. sinkkusovelluksia käyttävät tietää niin on niitä jotka sanoo liikkuvansa paljon ja niitä jotka liikkuu paljon. Yleensä jälkimmäiset myös näyttää siltä.

Mä saan lähetettyä Yogaiaan 1kk ilmasia tutustumispasseja, jos sitä haluat kokeilla. Vaatii kyllä varmaan sen kirjautumisen ja maksutietojen laittamisen, mutta saahan sen peruttua sit.🤷🏻‍♀️
Olen kuullut tuosta mutta en ole koskaan tutustunut, pidän mielessä! Eikä maksaminen ole mikään ongelma, minä maksan mielelläni jos koen saavani arvoa jostain palvelusta. Mutta ei nyt heti viitsi ottaa käyttöön, kun ei vielä tiedä miten innostus jatkuu. Kunhan nyt muutamana aamuna kokeilee lähteekö edes lämmittely säännöllisesti.

+10 vuoden takaisilta astangajoogatunneilta ei ole jäänyt mieleen juuri muuta kuin liikkeen ja hengityksen yhdistäminen ja aurinkotervehdykset -nekin vain jotenkuten. Youtuben avustamana muutama sarja, kertauksen vuoksi tavallista useampi, ja tuntuukin ihan hyvältä kropassa.

Muistin myös että siihen on syynsä, että olen säilyttänyt aikoinaan hankitun laadukkaan joogamaton; tämän harrastuksen pariin palaaminen, ihan vaikka vaan Youtuben ohjaamana, tekisi kyllä hyvää. Jos ei muuten, niin edes noiden lämmittelysarjojen verran aamuisin.
Huomenna uudestaan.
Edelliskerran astangajoogassa iski noidannuoli. Joskus 2005?

Elä ny :LOL:Jo antiikin kreikan stooalaiset käyttivät näkökulman vaihtamisen taitoa. Ei tarvi muuttaa mielipidettä asiasta, mutta sitä voi tarkastella toiselta kantilta. Eikö oo jees, että emäntä on kondiksessa? Vrt ei harrastais ja mätänis soffalla?
Niin tai että ei olisi mitään omia puuhia tai mielenkiinnonkohteita ja kokisi, ettei siten miehelläkään voi olla -tai sitten jotenkin muuten odottaisi, että toinen keksii sisältöä ja tekemistä päiviin. :rolleyes: :confused:

Kyllä se yleensä on positiivinen asia, että on niitä omiakin juttuja. Jos ne vielä edesauttaa yleistä terveyttä jotenkin niin hyvä vaan! Puolison olisikin hyvä tukea ja kannustaa toista hänen jutuissaan (pitkällä tähtäimellä myös ihan oman edun nimissä!), vaikka olisi itse ko. harrastuksesta mitä mieltä tahansa.

Niin tai että ei olisi mitään omia puuhia tai mielenkiinnonkohteita ja kokisi, ettei siten miehelläkään voi olla -tai sitten jotenkin muuten odottaisi, että toinen keksii sisältöä ja tekemistä päiviin. :rolleyes: :confused:

Kyllä se yleensä on positiivinen asia, että on niitä omiakin juttuja. Jos ne vielä edesauttaa yleistä terveyttä jotenkin niin hyvä vaan! Puolison olisikin hyvä tukea ja kannustaa toista hänen jutuissaan (pitkällä tähtäimellä myös ihan oman edun nimissä!), vaikka olisi itse ko. harrastuksesta mitä mieltä tahansa.

Vois sanoa, että muuta sisältöä kuin 2v ja 6v kanssa vänkääminen. Jotta jaksaa taas päivät vängätä 2 ja 6 veitten kanssa.

Mulla ei mitään rossfittiä vastaan. Päinvastoin kävisin varmaan itekkin jos ehtis (tai kiinnostais tarpeeks). Mutta tappeleminen kiinnostaa enemmän. Fyysistä sekin on, ei tosin vertoja vedä raskaiden asioiden nosteluun.

Edelliskerran astangajoogassa iski noidannuoli. Joskus 2005?
No itse asiassa juuri tänään mietin, että kun on ilmeisesti jännitysniskaan liittyviä oireita, olisi ehkä hyvä tehdä jotain rauhallisempaa. Ilmeisesti hathajooga olisi lempeämpää kuin astanga. Koskaan en ole joogassa loukkaantunut mutta eihän tässä nykykunnossa ja -iässä enää mistään mitään tiedä. ..jos siis vaikka lähtee joku nivel sijoiltaan kun nousee sängystä ylös tai kun seuraavan kerran kyykistyy sitomaan kengännauhat. Olisi siis ehkä ihan hyvä yrittää palata joogaharrastuksenkin pariin ihan rauhallisesti.

Tsek, tsek.

Noidannuolia myös shamppoopulloa ottaessa suihkussa...lasia ottaessa pöydältä ymjne.
Kerran kurotin töissä tietokoneen hiirtä kohti, veti niin tiukan jumin ettei pystynyt käsiä liikkuttamaan tai hengittämään syvään.
Siinä sitten odottelin tuskissani että joku sattuisi kävelemään huoneen oven ohi että saa apua kun ei huutamaankaan pystynyt, pari kollegaa sitten talutti ja asetteli autoon ja tohtorilta kipupiikkiä hakemaan, muutama päivä siinä meni taas keppien kanssa liikkuessa.
Pari kertaa on mennyt maastavedossa vastaavalla tavalla mutta kyllä ne yleensä on just näitä perusjuttuja missä ne pahimmat loukkaantumiset aina tulee :D

Jos nainen olisi mykkä, niin crossfit, muuten sohva voittaisi 😁

Tsek! Pystypunnerruksessa all time recordi tänään.
Pystäri on kummallinen mörkö itelle, ei vaan kulje.
Teen istuen tangolla ja viimeksi ihan helvetin tiukka kakkonen 60kg, sitten taas penkkipunnerrus viimeksi 122,5kg helppo kutonen, pari toistoa jäi varastoon.
Eipä sillä merkitystä kun ei pystärissä ole tavoitteita mutta kumma juttu.

Back
Ylös Bottom