Mä olisin taas heti sormus ojossaSelkeä peruste avioerolle.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olisin taas heti sormus ojossaSelkeä peruste avioerolle.

Oho. Nyt on tilanne päällä.Oispa sorbusta.
Elä nySelkeä peruste avioerolle.
Tämä on vähän sellainen kakspiippuinen juttu.Elä nyJo antiikin kreikan stooalaiset käyttivät näkökulman vaihtamisen taitoa. Ei tarvi muuttaa mielipidettä asiasta, mutta sitä voi tarkastella toiselta kantilta. Eikö oo jees, että emäntä on kondiksessa? Vrt ei harrastais ja mätänis soffalla?
Olen kuullut tuosta mutta en ole koskaan tutustunut, pidän mielessä! Eikä maksaminen ole mikään ongelma, minä maksan mielelläni jos koen saavani arvoa jostain palvelusta. Mutta ei nyt heti viitsi ottaa käyttöön, kun ei vielä tiedä miten innostus jatkuu. Kunhan nyt muutamana aamuna kokeilee lähteekö edes lämmittely säännöllisesti.Mä saan lähetettyä Yogaiaan 1kk ilmasia tutustumispasseja, jos sitä haluat kokeilla. Vaatii kyllä varmaan sen kirjautumisen ja maksutietojen laittamisen, mutta saahan sen peruttua sit.![]()
Edelliskerran astangajoogassa iski noidannuoli. Joskus 2005?+10 vuoden takaisilta astangajoogatunneilta ei ole jäänyt mieleen juuri muuta kuin liikkeen ja hengityksen yhdistäminen ja aurinkotervehdykset -nekin vain jotenkuten. Youtuben avustamana muutama sarja, kertauksen vuoksi tavallista useampi, ja tuntuukin ihan hyvältä kropassa.
Muistin myös että siihen on syynsä, että olen säilyttänyt aikoinaan hankitun laadukkaan joogamaton; tämän harrastuksen pariin palaaminen, ihan vaikka vaan Youtuben ohjaamana, tekisi kyllä hyvää. Jos ei muuten, niin edes noiden lämmittelysarjojen verran aamuisin.
Huomenna uudestaan.
Niin tai että ei olisi mitään omia puuhia tai mielenkiinnonkohteita ja kokisi, ettei siten miehelläkään voi olla -tai sitten jotenkin muuten odottaisi, että toinen keksii sisältöä ja tekemistä päiviin.Elä nyJo antiikin kreikan stooalaiset käyttivät näkökulman vaihtamisen taitoa. Ei tarvi muuttaa mielipidettä asiasta, mutta sitä voi tarkastella toiselta kantilta. Eikö oo jees, että emäntä on kondiksessa? Vrt ei harrastais ja mätänis soffalla?

Niin tai että ei olisi mitään omia puuhia tai mielenkiinnonkohteita ja kokisi, ettei siten miehelläkään voi olla -tai sitten jotenkin muuten odottaisi, että toinen keksii sisältöä ja tekemistä päiviin.![]()
Kyllä se yleensä on positiivinen asia, että on niitä omiakin juttuja. Jos ne vielä edesauttaa yleistä terveyttä jotenkin niin hyvä vaan! Puolison olisikin hyvä tukea ja kannustaa toista hänen jutuissaan (pitkällä tähtäimellä myös ihan oman edun nimissä!), vaikka olisi itse ko. harrastuksesta mitä mieltä tahansa.
No itse asiassa juuri tänään mietin, että kun on ilmeisesti jännitysniskaan liittyviä oireita, olisi ehkä hyvä tehdä jotain rauhallisempaa. Ilmeisesti hathajooga olisi lempeämpää kuin astanga. Koskaan en ole joogassa loukkaantunut mutta eihän tässä nykykunnossa ja -iässä enää mistään mitään tiedä. ..jos siis vaikka lähtee joku nivel sijoiltaan kun nousee sängystä ylös tai kun seuraavan kerran kyykistyy sitomaan kengännauhat. Olisi siis ehkä ihan hyvä yrittää palata joogaharrastuksenkin pariin ihan rauhallisesti.Edelliskerran astangajoogassa iski noidannuoli. Joskus 2005?
Tsek, tsek.nousee sängystä ylös tai kun seuraavan kerran kyykistyy sitomaan kengännauhat
Kerran kurotin töissä tietokoneen hiirtä kohti, veti niin tiukan jumin ettei pystynyt käsiä liikkuttamaan tai hengittämään syvään.Tsek, tsek.
Noidannuolia myös shamppoopulloa ottaessa suihkussa...lasia ottaessa pöydältä ymjne.
Tsek! Pystypunnerruksessa all time recordi tänään.raskaiden asioiden nosteluun.
Jos nainen olisi mykkä, niin crossfit, muuten sohva voittaisiElä nyJo antiikin kreikan stooalaiset käyttivät näkökulman vaihtamisen taitoa. Ei tarvi muuttaa mielipidettä asiasta, mutta sitä voi tarkastella toiselta kantilta. Eikö oo jees, että emäntä on kondiksessa? Vrt ei harrastais ja mätänis soffalla?
Pystäri on kummallinen mörkö itelle, ei vaan kulje.Tsek! Pystypunnerruksessa all time recordi tänään.