Meitsiä ei kannata päästää, kuin korkeintaan ringtaksin takapenkille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, sen ymmärsin. Ja samalla en ymmärtänyt. Kuka hullu haluaa sellaisen? Kivireki ajaa, korvatulpat korvissa, 700hp takaveto pienemmällä siivellä? Oletan.Hän on siis tekemässä porssea jota ei ole etes olemassa: GT2 touring
eli, ei voi kaupasta ostaa valmista, kun sitä ej olé
Mä oon aika otettu, että minä ja mun fård ollaan sua näin inspiroitu.Saat multa fåårdin
Se Irman auto on
(Irman auto on)
Sen poimin tuuuolta
Maantien ojasta
Perkele että on rytmi veressä
Oli ihan muikeeta menoa kun ammattimies antoi kyydit ympäri Span rataa omalla (siis minun) autolla.Meitsiä ei kannata päästää, kuin korkeintaan ringtaksin takapenkille.
Tuolla tyypillä on ollut varmaan 25 possua, tota ennen oli se sähkö vehjes. Joku fixaatio, auto on max vuoden ja sitten uusi projekti alle. Sama käyttiksille ja veneille, vaihtuu, vaihtuu.Kyllä, sen ymmärsin. Ja samalla en ymmärtänyt. Kuka hullu haluaa sellaisen? Kivireki ajaa, korvatulpat korvissa, 700hp takaveto pienemmällä siivellä? Oletan.
Jos tourinkivehkeen haluaa niin ostais turpo ässän.
turpo ässän.
5/10![]()
82 vuotta talvisodan alkamisesta – testaa tietosi visassa - Reserviläinen
Kymmenen kysymystä talvisodasta, montako saat oikein?www.reservilainen.fi
8/10
Hieman jo kerkesin jännittää, minkälaista palautetta tuleeMä oon aika otettu, että minä ja mun fård ollaan sua näin inspiroitu.ihan on semmonen olo, että oisin vähän niinku muusa.
Jos huomenna työpäivä niin nyt korkkia kiinnipäin.Hieman jo kerkesin jännittää, minkälaista palautetta tulee
Helpotuksesta huokaisee, Hän.
Olen luonnonlahjakkuus.korkkia kiinnipäin.
En ymmärrä. Joku gt2rs, semi harvinainen peli kumminkin, varmaan arvo pysyy tai saattaa jopa nousta jos sitä ei menee räpläämäänTuolla tyypillä on ollut varmaan 25 possua, tota ennen oli se sähkö vehjes. Joku fixaatio, auto on max vuoden ja sitten uusi projekti alle. Sama käyttiksille ja veneille, vaihtuu, vaihtuu.
Persoona eijjj iske.
Olette erittäin hieno mies.Minä en ole ikinä kirjoittanut Linkediniin mitään. Muussa somessa on edes jotain hyvää, mutta linkkaria inhoan aivan varauksetta. Kun voitan lotossa ettei tarvitse välittää mistään, rupean postaamaan sinne ryyppyjuttuja ja tissejä.
10/10![]()
8/10
4/10![]()
8/10