Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jos hommat menee päin prinkkalaan niin itse sorrun monesti veisaamaan. Aloitan yleensä "jumalan kämmenellä". Kyllä siinä muutama liituraitapukuun pukeutunut business iminen on ollut ihmeissään.

Naamarin hallinnasta tuli mieleen
8x7h9x9.gif

Teidän pitäisi helistön kanssa joku vertaistukiryhmä... 😁
Mulla ei oo mitään ongelmaa mennä töihin vaikka olis millainen vkonloppu ollut. 😅
Tai lähinnä on kun olis aina kiva jatkaa viikonloppua monta päivää.

Nyt vaan kun luulin, että perjantaina mun sielu olis ollut terve niin menin viime viikolla tekemään toisen työpäivän. Eilinen toi mukanaan sen, että töihin ei ole asiaa vielä.
Jos hyvä tuuri käy niin torstaina töihin ja sitten lomalle.
Mutta pääsen kyllä kivaan kotihoitoon niin kyllä siinä sielukin paranee. Saa vaan syödä ja na.... nauttia siitä, että on olemassa.

kuullostaa hyvältä syyltä

VoiVeljet jos joskus ehtisi pitää sairauslomia niin olisin välittömästi tuosta syystä

nimim. en muista koska viimeksi poissa työmaalta pl. vuosilomat
En minäkään ehdi mutta on pakko olla pois töistä kun ei ne huoli mua tässä kunnossa sinne. Tosin ei olisi voimiakaan tehdä muuta kun olla ja siellä se ei ole mahdollista. Jos olis joku kiva toimistotyö niin ehkä jaksaisin. Treenit on ollut kaikki pakko jättää väliin, että ei tule kuolema.

Perjantaina pitää olla iskussa.
Skimbat haen huollosta tänään.

Koronatesti sattuu ihan håmåna, menkää mieluummin vaikka hammaslääkäriin jos masokismi kiinnostaa, todnäk sattuu vähemmän ja voi olla jotain hyötyä.

En tiiä montako kertaa oon käyny ottamassa tikkua nenään, mutta ei sitä yhden käden sormilla lasketa eikä sitä ihan huvikseen tietty tee, mutta ei se kyllä satukaan. Pakollinen paha.

Ja ehdottomasti hyödyllisimpiä taitoja osata heiluttaa korvia ja sieraimia. Yhtä aikaa.

En ole vielä kertaakaan ollut testissä. Ei lainkaan tarvetta, ilmeisesti etätyöeristäytyminen on pitänyt kaikki pöpöt loitolla.

Vaan kyllä voi pientä ihmistä väsyttää. :zzzz:

etätyöeristäytyminen on pitänyt kaikki pöpöt loitolla.

ei välttämättä

en ole tehnyt päivääkään etätyötä, kapakoissa tullut istuttua, kahviloissa tullut istuttua, kuntoilsalilla tullut käytyä

-> ei tikkua mihinkään

ja sairauslomalla viimekis ehkä 5v sitten, en muista, kolmeen vuoteen ei ainakaan

Ei oo tikkuja ollut eikä altistuksia eikä mitään vaikka ihan normaalia elämää elänyt, mitä nyt reissuun ulkomaille ei ole viitsinyt lähteä.
Junnulla nenä vuoti ja ilmoitin kouluun ettei tuu huomenna niin ihan eka kysymys oli että kai on testissä käyty, en ees vastannut mitään.

Mutta sanonpa vaan tyypit että vanha sanonta hevoseton on huoleton pitää kyllä hyvin paikkansa, eikä liittynyt nyt edelliseen asiaan mitenkään.

Back
Ylös Bottom