Ei se niin paha oleen ole käynyt, enkä käy!
olen kuullut riittävästi huonoja kokemuksia ko. toimenpiteestä, enkä sitäpaitsi tee sillä tiedolla mitään #minuaeikiinnosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se niin paha oleen ole käynyt, enkä käy!
olen kuullut riittävästi huonoja kokemuksia ko. toimenpiteestä, enkä sitäpaitsi tee sillä tiedolla mitään #minuaeikiinnosta
Ei. Sieluun.
-15 ja tuulee niin että korvat heiluu. Piti laittaa pitkät kalsarit vaikka tulin autolla, kun on joku 500m matkaa parkkikselta toimistolle-8 ja wittu että on kylymä. Ei mitään järkeä. Millä jengi asuu pohjoisessa?
Itse kun asuin Siperiassa ja pakkanen huiteli -60, niin mielenvikaista. Mikä saa ihmisen tekemään semmosta?
Teidän pitäisi helistön kanssa joku vertaistukiryhmä...Ristus nää maanantait on hienoja, kun vetänyt koko viikonlopun soosia.. Tänään ei tarvii onneksi hirveästi muuta tehdä kuin istua parit palaverit ja kirjoitella yks dokkari. Enkä varmasti tee täyttä päivää.
Jooh, vaikka en minä enää nykyisellään näitä settejä vedä kuin harvakseltaan. Joskus tuolla edellisen vuosikymmenen alkupuolella Helistönkin kurlailut ois ollu pikku tissuttelua omiin määriin verrattuna.Teidän pitäisi helistön kanssa joku vertaistukiryhmä...![]()
Ainakin meitin alueella Epsussa on todella hyvä tilanne taudin suhteen ja ovat siellä erittäin huolissaan meidän Suomalaisten tilanteesta täällä pohjolassa kun ollaan todella punaisella listalla heille. Siellä kun itsehallintoalueet päättävät tarvittavista toimista ja se tapahtuu välittömästi eikä niin kuin täällä, että ehkä parin kk päästä voidaan asia esittää mutta muistetaan yksityisyyden suoja. Kyllä täällä haetaan askelmerkkejä perheen kanssa jotta sinne pääsisi pidemmäksi aikaa. Mistä tuli mieleen, että parin viikon päästähän sinne taas mennään joulua pakoon ja herättelemään käpyrauhastaBroidilla on tilava kesämökki Epsanjan etelärannikolla. Jossei olis koronaa niin muuttaisin perheineen sinne talveks. Töitä voin tehdä mistä tahansa, missä netti.
Nytkin sinne näyttää +18 ja umpiaukkaa. Mutta sen verran riskiaikaa ettei ilkee lähtee. Tauti itsessään ei jännitä, mutta siitä koituvat toimenpiteet. Jos iskee joku mellakka/total lockdown tai muu surkuhupaisa näytelmä. Suomessa kuitenkin turvallista lapsilla.
Siinä on ihminen tilanteessa mihin itse pyrkii, tässä ois vajaa puoli vuosikymmentä aikaa ennen seuraavia toteuttaa toi kämpänostohaave sieltä itsellä.Ainakin meitin alueella Epsussa on todella hyvä tilanne taudin suhteen ja ovat siellä erittäin huolissaan meidän Suomalaisten tilanteesta täällä pohjolassa kun ollaan todella punaisella listalla heille. Siellä kun itsehallintoalueet päättävät tarvittavista toimista ja se tapahtuu välittömästi eikä niin kuin täällä, että ehkä parin kk päästä voidaan asia esittää mutta muistetaan yksityisyyden suoja. Kyllä täällä haetaan askelmerkkejä perheen kanssa jotta sinne pääsisi pidemmäksi aikaa. Mistä tuli mieleen, että parin viikon päästähän sinne taas mennään joulua pakoon ja herättelemään käpyrauhasta![]()
Siellä kun itsehallintoalueet päättävät tarvittavista toimista ja se tapahtuu välittömästi eikä niin kuin täällä
Iski piheys enkä raskinut mennä taksilla (125,00 €), joten olen bussissa (11,60 €)...
...ja parin metrin päässä on aivasteleva ja yskivä henkilö... hänellä on varmaan rasitusastma, kun tuli kävellen pysäkille.![]()
Mulla on ollut tuo taito aina.Jumalauta.
Opin hallitsemaan nenääni. Tai sieraimia, mitä helevettiä.
Tämähän on sitä mindmusklekonnektionia!
Hyi yök sairaita ihmisiä. Mutta miksi bussissa, tuliko kiireellinen asennuskeikka viikonlopulle?
Vielä kun opettelet heiluttamaan korvia.Jumalauta.
Opin hallitsemaan nenääni. Tai sieraimia, mitä helevettiä.
Tämähän on sitä mindmusklekonnektionia!
Tohtorilla ja minulla on siis yllättäen sama supervoima. Korvienheilutuskyky.Vielä kun opettelet heiluttamaan korvia.
Opettelin joskus lapsena.
@Kuparikatto
Voidaanko projektia katsoa alkaneeksi jo siinä vaiheessa kun traileria on alustavasti kysytty lainaan, vaikka aihiotakaan ei ole vielä tiedossa.
View: https://youtu.be/uZD8HKVKneI