Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

muistakaa ehkäisy!

Minun ei tarvitse, ulkonäkö & käytös pitävät erossa niistä puuhista #valitettavasti

Ai mikä koronavirus?
ld.webp

mutta onko koronona vielä jotenkin vaikuttanut elmääsi?
Vaikutukset olleet enemmän posin kuin negan puolella:
Ei f2f-asiakastapaamisia
Ei työpaikan kokousreissuja pitkine illallisineen
Ei mitään edustustilaisuuksia
Eihän näistä voi olla kuin tyytyväinen! Luultavasti entiseen malliin ei näiden osalta tulla edes palaamaan ja se on hyvä se!

Negatiivisia vaikutuksia:
Koiraharrastukseen liittyviä kokeita, kilpailuja ja leirejä peruttiin paljon.
Penkkiurheilijana harmitti, että kisapaikoilta puuttui yleisön kannustus.
Sen kerran kun olin viimeksi menossa kuntosalille, (elettiin vuotta 2020) se olikin koronan vuoksi suljettu.

Minä en usko ennen kun joku lyö oikeasti kunnon kuvaa tiskiin.

Maailmankaikkeus sen kokonen, että varmasti on elämää muuallakin. Mutta millasta?

Aikuisen mielikuvitus riittää siihen, että ajatellaan "niidenkin" kävelevän alukseen ja lentelevän.

Mitäpä jos ne on vaikka kaasua, näkymätöntä, vaihtaa aikaa ja paikkaa, tai jotain mitä me ei.

Aina nuo "ufo" havainnot jotain paskakikkareita 400x400 px kuvassa. Ei vakuuta itseä.

Vaikutukset olleet enemmän posin kuin negan puolella:
Täällä sama.

Hoituu hommat nykyään etänä, ojjoi. Koulun alussa haaveilin, että toispa koulu sen mahkun, että joskus vois vaikka muutaman päivän etää kuukaudessa. Nyt tilanne se, että saa itse päättää mitä tekee.
:)

-Harrastuksiin ei vaikutusta.
-99 % tulee muutenkin syötyä kotona.
-Olutravinteli ei välttämättömyys.

muistakaa ehkäisy!

Minun ei tarvitse, ulkonäkö & käytös pitävät erossa niistä puuhista #valitettavasti
Sama!

Tosin mun lisääntymisaikeet on muutenkin nollassa kun laillinen vastuu jälkikasvusta loppuu ensi vuonna.
Tänään jännitin kuopuksen kirjallisia ja läpihän ne meni.

Minä en usko ennen kun joku lyö oikeasti kunnon kuvaa tiskiin.

Maailmankaikkeus sen kokonen, että varmasti on elämää muuallakin. Mutta millasta?

Aikuisen mielikuvitus riittää siihen, että ajatellaan "niidenkin" kävelevän alukseen ja lentelevän.

Mitäpä jos ne on vaikka kaasua, näkymätöntä, vaihtaa aikaa ja paikkaa, tai jotain mitä me ei.

Aina nuo "ufo" havainnot jotain paskakikkareita 400x400 px kuvassa. Ei vakuuta itseä.
Muuta sano.

Joka kerta ne kuvat tai videot on ihan uskomatonta pskaa.
Luulis että nykyvehkeillä saatais ufostakin asiallista kuvaa.

Back
Ylös Bottom