Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Subarussa soitinyksikkö pimeni niin ettei merkkihuoltokaan löytänyt edes Japanista apua. Oli puoli vuotta pimeänä ja alkoi sitten taas yhtenä kauniina päivänä itsestään toimimaan.
Tuossa samaisessa penkin siirtelyssä oli aikoinaan ongelmaa, joskus siirty, joskus ei. Tehtaalta kysyttiin ohjetta, ohje "vaihda akku". Toimi.

Nyt voin sanoa ettei jaksa tuota paskaläppää, kun vituttaa niin paljon. Ihan omassa pihassa on.
Voin sivusta ystävällisesti muistuttaa, että tässä taloudessa ei muita autoja olekaan kuin Fordeja ja joku musta Sisun mötikkä. Kerran kun se musta laatikko tuli minua maantiellä vastaan katsoin itsekin kauempaa hetken, että mikä helvetti tuo tuo on?

Salilla!

Wanha kunnon PIERU vatsapenkissä. Onneks monilla on luurit päässä. Monilla, mutta ei kaikilla. En paikalta liuetessani kehdannut tarkistaa oliko sillä naisella, joka vieressä kahvakuulaili. Sinä ko. henkilö, jos luet tätä, olen pahoillani!

Eijjumalauta 🙈

e. Jotakuta kuitenkin kiinnostaa minkälaatuinen se oli (ei se nainen), niin oon melko varma, että kuiva. Ja toisessa päässä tilaa olevat lasiovet helähti.

Tänään odotin jotain vale herr doktoria toimenpidehuoneen ulkopuolella. Alkoi pierettämään. No suhautan pienen, oho aika myrkyllinen, samantien tohtori ulos huoneesta oikeen siihen viereen tuli ja sisään vaan ja pelkäsin että nysse pieru seuraa huoneeseen ja hoitsukin hyvännäkönen. Voi prkle. :X3: Onneks kaikilla maskit toivottavasti peittivät haitat jos joku pieni peräaalto seurasi huoneeseen...

Piristä itseäsi ajatuksella miltä on näyttänyt, kun Siikkeri veti mönkkärillä "katolleen"
Saa vähän nauraakin, kun ei sattunutkaan pahemmin.
Ja eiköhän Fård uudella akulla starttaa.
Joo, aika vähillä vammoilla.
Tapahtuneesta reilu viikko, lonkka ja kyynärpää vielä hieman kipeät. Ja reiden yläosassa Aku Ankan taskukirjan kokoinen mustelma.

Back
Ylös Bottom