Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hämmi näyttää vahvalta. Blla toki imuavut..Kukas paalulle?
Taitaa olla toinen nousu käynnissä.Helstö tullut pikkujouluista.
![]()
Oli raikas kokonaisuus.Tätä sitä tulikin lipitettyä Epsanjassa. Tynnyrikaupalla.
Siikkerillä nallitushommia. Large.
Jokohan Sylvillä lähtenyt juomingit lapasesta?
Sylvi ottaa kolme olutta ja vetää mummojopolla lepikkoon.
Ei mitään syytä huoleen ja operaation. Olen jo turvallisesti kotona. Oli ns sivistynyttä nautiskelua joulukauden avajaisten kunniaksi. Näin poron, joulupukin ja lumiprinsessan sekä rasittuneen oloisia lapsiperheitä. Kajsnaa ei näkynyt. Lie hiihtimillä sammalikossa sotkemassa.Minä olen kyllä todella huolissani noista sylvin nykyisistä alkoholihommista.
Mielestäni meidän pitäisi tehdä ns. interventio.
Eli tehdä sinne atakki ja juoda ne viinat.
Suojelutarkoituksessa, toki.
Alician kannattaisi ensi viikolla bf-tarjouksesta hankkia uusi telkkari. Asennettuna.
Eiköhän sellainen löydy. Siinä saa varmaan virittää melko huolella.Oliskohan habiliksella joku vanha telkkari tms. mikä myydä Alicialle sisältäen asennuspalvelun? Vanhana myyntimiehenä haistan selkeää kysyntää.
Tämä ennustus toteutui, eikä ollut edes viime hetkellä. Hintataso on kyllä sellaisella levelillä että humalapäissään: varmasti.Hehe
Oon tällä viikolla huudellu yhtä kohdetta (ihan lpl) ja tilanne onse että tänään kukaan ei ole innostunut tarjoustani ylittämään.
Kohde sulkeutuu huomenna, eiköhän sitten joku humalapäissään ala tekemään viime hetken korotuksia.
Mutta tarvitsisin uuden puhelimen.