Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helstö tullut pikkujouluista.

funny-drunk-girl.gif
Taitaa olla toinen nousu käynnissä.

Pääkatsomossa kaikki näytti länkkäreiltä, vip-aitiossa sitten hameveikkoja.

Tätä sitä tulikin lipitettyä Epsanjassa. Tynnyrikaupalla.
Oli raikas kokonaisuus.
Siikkerillä nallitushommia. Large.
Jokohan Sylvillä lähtenyt juomingit lapasesta?

Sylvi ottaa kolme olutta ja vetää mummojopolla lepikkoon.

Minä olen kyllä todella huolissani noista sylvin nykyisistä alkoholihommista.

Mielestäni meidän pitäisi tehdä ns. interventio.

Eli tehdä sinne atakki ja juoda ne viinat.

Suojelutarkoituksessa, toki.
Ei mitään syytä huoleen ja operaation. Olen jo turvallisesti kotona. Oli ns sivistynyttä nautiskelua joulukauden avajaisten kunniaksi. Näin poron, joulupukin ja lumiprinsessan sekä rasittuneen oloisia lapsiperheitä. Kajsnaa ei näkynyt. Lie hiihtimillä sammalikossa sotkemassa.

Ensi viikolla onkin kulttuuritapahtuman vuoro eli Rokkia ja rikoksia -ilta. Siihen sisältyy illallinen, dekkarikirjailijoiden haastatteluja ja livemusaa. Onneksi on parempituloista seuraa, joka kustantaa minut henkeviin illanviettoihin. Nyt kun saisi vielä sen oman kultapossun! Osaisin niin hienosti käyttää sen varannot elämänlaadun ylläpitämiseen

Tänään penkkipunnerruksessa eli ammattisanastolla PePussa kulki suoritukset niin mainiosti että palkitsen itseni lihavalla ololla.
Pepperoni-ananas-jalapeno-aurajuusto pizza piirakkapohjaan tehtynä lähtee kohta uuniin muhimaan, ensin löylyt.

Se ois käty.
Mitähän nainen tuumaisi kun palaisi omilta riennoilta kotiinsa myöhään ja täällä ois hamppikööri porealtaassa?
Etenkin kun apartomentoksessa ei ole sellaista tällä hetkellä.

Oliskohan habiliksella joku vanha telkkari tms. mikä myydä Alicialle sisältäen asennuspalvelun? Vanhana myyntimiehenä haistan selkeää kysyntää.

Hehe

Oon tällä viikolla huudellu yhtä kohdetta (ihan lpl) ja tilanne onse että tänään kukaan ei ole innostunut tarjoustani ylittämään.
Kohde sulkeutuu huomenna, eiköhän sitten joku humalapäissään ala tekemään viime hetken korotuksia.
Tämä ennustus toteutui, eikä ollut edes viime hetkellä. Hintataso on kyllä sellaisella levelillä että humalapäissään: varmasti.

Puhelimista puheen ollen... Minun pitäisi vaihtaa useammin puhelinta, niin tulisi rutiini siihen uuden puhelimen käyttöön ottoon.
Olen viimeksi vaihtanut vuonna 2017 ja nyt tuntuu ajatuskin vaihtamisesta työläältä.
Malleja selailin jo. Edullisista Samsungeista A52s kiinnostelisi.
Käytän ainakin tällä hetkellä niin vähän puhelinta, että tuskin tarvitsen kovin mittavaa määrää hienoja ominaisuuksia.

1uhf.gif

Palkitsin itseni täydellisestä laiskottelupäivästä rullakebulla. Se oli niin saakutin iso etten jaksanut kokonaan sidekickiksi otettua pekonipurilaista.

Ja nyt ei mahdu viini masuun. Mikä on onni koska onnistuin ostamaan aika pirun pahaa punkkua.

Back
Ylös Bottom