Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eij juma kun itsellä on lihava olo, en hemmetti tiedä mitä mä tekisin kun ei mitään vaikutusta dokaamisen lopettamisella ja samaan aikaan aloitetulla pätkäpaastolla.
Pitäs vissiin liikkua? Ei kinostelis, tosin kohta aattelin lähteä uimaan mutta tänään ei saa uitua niin hyvin kun koululainen saa lähteä mukaan. On joku etäilypäivä koulusta, ihan kuin niitä ei olisi ollut tarpeeks.

Ei kyllä enää millään baariin selvin päin. Jos vaihtoehtona on olla rauhassa himassa.

Minä taas 98% kerroista täysin selvinpäin kapakkaan mennessä. Ja jos jotain on alla niin 0,33 yksikkö 4,7% sandels saunassa juotuna.

Kukaan ei yleensä törmäile minuun sinä aikana kun nautin sen 2-5 tuoppia ja lähden usein ennen kymmentä kotiin nukkumaan.

e. oho, kirjotin vahingossa oikein, menköön tämä kerran.

miestenpäivähommia

Esim. kuivaus (pyyhkeen),ei pyyhkeeseen!

CB1228FE-2591-438D-B79E-E8FE65461DC9.gif

4minuutin googletus, hänellä on jo poikaystävä -> en mene!

ei liene epäselvää olenko #läsnä #hehe

Bob Malmström och Seinäjoki är samma kombination som glass och jordgubbar under en varm sommardag. Kom till Vartti och njut.

Hei sinä siinä. Tuu Varttiin ryyppäämään elämäsi eliittitasolle. Bob Malmström säestää.

Tuosta jäsen V tuskasta ja äijien laittamista tisseistä tuli mieleen että kuinka moni tietää facessa olevan ryhmiä joissa naiset laittaa kuvia tisseistään ja perseistään ihan ilmaiseksi ja vapaaehtoisesti?
On siis ihan tavallisia naisia ja osa jopa parisuhteessa olevia, ei ole sinkkuryhmä joskin heitäkin siellä on.
En kehtaa tähän laittaa mikä on mutta sen saa kyllä pyytäessä.

Minä taas 98% kerroista täysin selvinpäin kapakkaan mennessä. Ja jos jotain on alla niin 0,33 yksikkö 4,7% sandels saunassa juotuna.

Kukaan ei yleensä törmäile minuun sinä aikana kun nautin sen 2-5 tuoppia ja lähden usein ennen kymmentä kotiin nukkumaan.
Sun pitää muuttaa johonkin kaupunkiin, jossa on ihmisiä :D

Ei vaan, tuohan on eri juttu. Kyllä minäkin oon kapakkaan selvin päin, mutta humaltumistarkoituksessa, mennyt. Tuolloinkin toki pitää kattoa vähän mihin menee. Joku ihan älytön jamboree ja Antti Tuiskut täysillä kajareista ei oikein puhuttele, jos haluaa tiputella rauhassa parit oluet.

Joku ihan älytön jamboree ja Antti Tuiskut täysillä kajareista

kun astoo saluunan ovista sisään esimerkiksi klo 1900, ei yleensä kovin kova meno ole kenelläkään, jos ylipäätään muita asiakkaita ON!

Back
Ylös Bottom